اخبار تکنولوژی

وان پلاس Nord 4 یک میان رده توانمند است

پس از تایید بدنه فلزی و جزئیات به‌روزرسانی نرم‌افزار، وان پلاس تأیید کرد که وان پلاس Nord 4 از پردازنده Snapdragon 7 + Gen 3 بهره می‌برد. همچنین جزئیات سیستم خنک کننده گوشی را نیز مشخص کرده است.

OnePlus گفت که نورد ۴ از ابتدا ساخته شده تا حس خنکی در دست داشته باشد. این شرکت اضافه کرده که مهندسان از همان اولین طراحی بسیار سخت کار کردند تا اتلاف گرما و راحتی را متعادل کنند. وان پلاس Nord 4 دارای ورق گرافیتی با چگالی بالا، یک محفظه بخار فولادی و یک فویل مسی در سطح میکرون است.

مجموع این موارد تا ۱۷۹۰۰ میلی‌متر مربع می‌رسد تا گوشی در دمای بالا به خوبی کار کند. ۱۳ سنسور دما وجود دارد که می‌تواند به طور موثر دمای گوشی را تنظیم کند. در آزمایش‌هایی که صورت گرفته در دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد، با ناوبری GPS روشن و ۱۰ برنامه کاربردی در پس‌زمینه انجام داد، میانگین دمای Nord 4 در بدنه عقب ۷ درجه سانتی‌گراد کمتر از سامسونگ A55 بود.

در ۴۰ درجه سانتی‌گراد، تماشای ویدیوهای کوتاه در اینستاگرام و استفاده از واتس‌اپ برای تماس‌های ویدیویی، میانگین دمای عقب ۳.۵ تا ۵ درجه سانتی‌گراد کمتر از سامسونگ A55 است. OnePlus Nord 4 به مدت ۷ روز در محیطی با دمای ۷۵ درجه سانتیگراد بدون هیچ گونه ناهنجاری در ظاهر و عملکرد نگهداری شده است.

وان پلاس Nord 4 قوی تر از همیشه

به گفته OnePlus، حتی اگر گوشی در شرایط دمای بالا تا حدی گرم شود، ایمن و قابل اعتماد باقی می‌ماند و می‌توان با اطمینان از آن استفاده کرد. این گوشی پس از عرضه در ۱۶ جولای در آمازون فروخته می‌شود و باید در روزهای آینده جزئیات بیشتری بدانیم.

در دیگر خبرها وان پلاس پد هنوز یکی از برترین تبلت‌های اندرویدی موجود است، اما ما مشتاقانه منتظر جانشین آن، وان پلاس پد ۲ بودیم. اوایل این هفته، وان پلاس تایید کرد که یک تبلت جدید را در ۱۶ جولای عرضه می‌کند و اکنون ما اطلاعاتی در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشیم را داریم.

ایشان آگاروال، افشاگر مشهور، اکنون مشخصات دقیق وان پلاس پد ۲ را در X/Twitter ارائه کرده است. طبق گفته آگاروال، نسخه جهانی وان پلاس پد ۲ اساساً یک وان پلاس Pad Pro ریبرند شده است که اخیراً در چین عرضه شده است.

خبر مهم در اینجا چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است، یک جهش بزرگ از تراشه مدیاتک دیمنسیتی در وان پلاس پد اصلی. وان پلاس در حال حاضر این تبلت را «قوی‌ترین تبلت اندرویدی» می‌نامد، ادعایی که فعلاً قابل قبول است، زیرا در حال حاضر هیچ تبلت اندرویدی دیگری از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار نیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا