اخبار تکنولوژی

وجود مشکلی در ساعت گلکسی واچ ۷

سامسونگ در آخرین رویداد Unpacked خود ۱۰ جولای، سری گلکسی واچ ۷ را در کنار جدیدترین گوشی‌هایتاشو و هدفون جدید راه اندازی کرد. درست پس از چند روز در دسترس بودن عمومی، ساعت‌ها اکنون اولین بروزرسانی نرم افزاری خود را دریافت می‌کنند که ظاهرا برخی از مشکلات را برطرف می‌کند. حاضر

این شرکت به‌روزرسانی One UI 7 را به تعویق انداخته و خاطرنشان کرده است که در حال حاضر «بیش از حد مشغول» با به‌روزرسانی‌ها هستند. وقتی صحبت از سری گلکسی واچ ۷ شد، خریداران اولیه گزارش ‌دادند که تحت تأثیر مشکلات تخلیه غیرمنتظره باتری و به طور کلی عمر باتری ضعیف این دو پوشیدنی قرار گرفته‌اند.

برای کسانی که آشنایی ندارند، گلکسی واچ ۷ مجهز به باتری ۳۰۰ میلی آمپرساعتی است. طبق گفته سامسونگ، این ساعت باید بین ۳۰ (AOD روشن) تا ۴۰ (AOD خاموش) ساعت دوام داشته باشد. گلکسی واچ اولترا دارای یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت ۵۹۰ میلی آمپرساعت است و طبق گفته سامسونگ، باید بین ۶۰ ساعت (AOD فعال) تا ۸۰ (AOD غیرفعال) ساعت دوام بیاورد.

با این حال، طبق داده‌های استفاده واقعی، ساعت‌ها تنها حدود ۱۲ ساعت عمر باتری دارند که به طور قابل‌توجهی از آنچه که تبلیغ می‌شود پایین‌تر است. خوشبختانه، اگرچه، این شرکت این مشکل را تایید کرد و ساعت‌ها نیز به‌روزرسانی دریافت کرده‌اند.

با این وجود، ذکر این نکته مهم است که تغییرات ثبت شده به صراحت در مورد مشکل عمر باتری صحبت نمی‌کند. فقط اشاره می‌کند که می‌تواند شامل بهبود عملکرد و رفع اشکال در کنار ویژگی‌های جدید یا پیشرفته باشد. این به‌روزرسانی مبتنی بر One UI نسخه ۶.۰ Watch است. نسخه سیستم عامل گلکسی واچ ۷ و واچ اولترا به ترتیب L310XXU1AXG2 (173 مگابایت) و L705FXXU1AXFB (330.59 مگابایت) است.

گلکسی واچ ۷ ساعتی که با مشکل رو به رو شد

هر دو ساعت دارای صفحه نمایش ۱.۵ اینچی AMOLED (480 در ۴۸۰ پیکسل) هستند، در حالی که Watch Ultra سنگین‌تر است (۶۰.۵ گرم در مقایسه با ۳۳.۸ گرم ساعت ۷) و دارای طراحی مربع است. هر دو دستگاه به تراشه جدید اگزینوس W1000 مجهز هستند که به گفته سامسونگ، در مقایسه با نسل قبلی بسیار توانمندتر و کارآمدتر است.

در دیگر خبرها چند ماه تا انتشار رسمی بتا سامسونگ One UI 7  که مبتنی بر اندروید ۱۵ است فاصله داریم. اطلاعات کمی در مورد نسخه بزرگ بعدی One UI سامسونگ وجود دارد. یک افشای جدید ادعا می‌کند که One UI 7.0 به شدت از iOS 18 اپل و حتی HyperOS شیائومی الگو گرفته است.

پیش از این، گزارش شده بود که One UI 7.0 دو ویژگی جدید را به همراه خواهد داشت: App Lock و کشوی برنامه عمودی. اکنون، شایعه‌ای از @chunvn8888 ادعا می‌کند که بسیاری از عناصر طراحی رابط کاربری در One UI 7.0 از iOS 18 و HyperOS شیائومی الهام گرفته‌اند. ظاهراً نسخه بزرگ بعدی One UI دارای نمادهای گردتر با ظاهر سه بعدی شبیه به macOS و visionOS است.

پنل سریع در One UI 7.0 ظاهراً بسیار شبیه به پنل iOS 18 است. نمادها در پنل سریع دایره‌ای هستند و می‌توان آنها را مجدداً مرتب کرد. بر اساس این گزارش، آیکون برنامه جدید برای برنامه استوک گالری اکنون دارای پس‌زمینه سفید و گلی رنگین‌کمان مشابه iOS است. ویجت‌های صفحه قفل نیز دوباره طراحی شده‌اند و شکل‌های گردتری دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا