اخبار تکنولوژی

ویژگی های کلیدی گوشی ریلمی GT 7 پرو فاش شد

تایید شده است که ریلمی GT 7 پرو در اواخر امسال به عنوان جانشین Realme GT 5 Pro در هند عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز جدول زمانی عرضه این گوشی هوشمند را اعلام نکرده و جزئیات دیگری در مورد آن فاش نکرده است.

با این حال، ویژگی‌های کلیدی گوشی آینده اخیراً به صورت آنلاین رویت شده است. گفته می‌شود این یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی است که با چیپست نسل بعدی کوالکام اسنپدراگون عرضه می‌شود. یک منبع آگاه اکنون به مشخصات دوربین و حسگر اثر انگشت ریلمی GT 7 Pro اشاره کرده است.

بر اساس پست Weibo توسط Smart Pikachu، ریلمی GT 7 پرو ممکن است دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ باشد که انتظار می‌رود سطح زوم اپتیکال بالایی را ارائه دهد. او اضافه کرد که گوشی هوشمند آینده احتمالاً برای امنیت به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد. ادعا می‌شود که این خوانش اثر انگشت دقیق‌تری را در مقایسه با اسکنرهای نوری ارائه می‌دهد.

پیش از این گفته می‌شد که Realme GT 7 Pro با تراشه Snapdragon 8 Gen 4 هنوز معرفی نشده کوالکام عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این چیپست در ماه اکتبر سال جاری رونمایی شود. انتظار می‌رود شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو اولین گوشی‌هایی باشند که با این چیپست در چین عرضه می‌شوند. گوشی Realme شاید اولین گوشی نباشد که با این چیپ در چین عرضه می‌شود، اما می‌تواند اولین گوشی هوشمندی باشد که این تراشه را در بازارهای جهانی خارج از چین حمل می‌کند.

ریلمی GT 7 پرو از راه رسید

گفته می شود Realme GT 7 Pro به عنوان جانشین Realme GT 5 Pro که در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شد، عرضه خواهد شد. اگر چرخه راه‌اندازی از الگوی مشابهی در سال جاری پیروی کند، ریلمی GT 7 Pro آینده ممکن است در دسامبر سال جاری رونمایی شود.   قابل ذکر است که این شرکت قرار بوده ریلمی GT 6 را در ۲۰ ژوئن در هند و همچنین در سطح جهانی عرضه کند.

در دیگر خبرها ریلمی از تلفن ریلمی C63، یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید که قرار است در تاریخ ۵ ژوئن در اندونزی عرضه شود، رونمایی کرد. این دستگاه به کاربرانی که به دنبال تعادل بین مقرون به صرفه بودن و عملکرد هستند پاسخ می‌دهد.

C63 دارای پردازنده Unisoc T612 است که عملکرد قابل اعتمادی را برای کارهای روزمره ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند بین پیکربندی‌هایی با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی یکی را انتخاب کنند و از انجام مالتی تسکینگ روان مطمئن شوند. گزینه‌های ذخیره سازی شامل ۱۲۸ گیگابایت، با امکان افزایش بیشتر از طریق درگاه کارت microSD می‌شود. این گوشی جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۴ را اجرا کرده و دسترسی به جدیدترین ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های امنیتی را فراهم می‌کند.

C63 دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۴ اینچی HD+ با نرخ نوسازی نرم ۹۰ هرتز است. این به یک تجربه کاربر پاسخگوتر و از نظر بصری دلپذیرتر ترجمه می‌شود، به ویژه هنگام پیمایش در محتوا یا بازی کردن. این صفحه نمایش همچنین دارای حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیت بوده که موجب شده حتی در محیط‌های روشن نیز قابل مشاهده باشد. این شرکت یک سنسور نور دوگانه هوش مصنوعی تعبیه کرده که به طور خودکار روشنایی صفحه را بر اساس شرایط نور محیطی تنظیم می‌کند، عمر باتری و راحتی کاربر را بهینه.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا