اخبار تکنولوژی

ویژگی های کلیدی گوشی ویوو T3 Ultra لو رفت

ویوو T3 Ultra ممکن است در هفته‌های آینده در هند عرضه شود. این گوشی ادعا شده قبلا در چندین سایت صدور گواهی مشاهده شده بود. اکنون چندین گزارش به صورت آنلاین منتشر شده که به ما ایده می‌دهد که چه انتظاراتی از گوشی هوشمند داشته باشیم. این شامل جدول زمانی مورد انتظار رونمایی، رم و تنظیمات ذخیره‌سازی و قیمت‌های احتمالی است. برخی از مشخصات مهم گوشی هوشمند مورد انتظار نیز پیشنهاد شد. انتظار می‌رود این گوشی به سری‌های موجود Vivo T3 در کشور بپیوندد. ویوو T3 پرو در ۲۷ آگوست در هند عرضه شد.

بر اساس گزارش ۹۱Mobiles، انتظار می‌رود ویوو T3 Ultra در اوایل سپتامبر در هند عرضه شود. این گزارش به نقل از منابع صنعتی، تاریخ خاصی را مشخص نکرده است. با این حال، می‌توان پیش‌بینی کرد که این عرضه در چند هفته اول ماه انجام شود.

افشاگر Abhishek Yadav (@yabhishekhd) در پستی در X (توئیتر سابق) ادعا کرد که قیمت T3 Ultra ممکن است در این کشور از ۳۰۹۹۹ روپیه شروع شود. این قیمت برای گزینه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی ۳۲ و ۳۴۹۹۹ روپیه است. وی افزود که این گوشی می‌تواند در رنگ‌های Frost Green و Luna Grey عرضه شود.

یکی دیگر از مشاوران Sanju Choudhary (@saaaanjjjuuu) پیشنهاد کرد که از جمله پیشنهادات، ویوو T3 Ultra حتی ممکن است با قیمتی کمتر از ۲۷۹۹۹ روپیه در دسترس باشد.

گوشی ویوو T3 Ultra در نزدیکی

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که ویوو T3 Ultra احتمالاً از پردازنده مدیاتک Dimensity 9200+ بهره می‌برد. این گوشی می‌تواند دارای صفحه نمایش AMOLED خمیده ۱.۵K 3D و سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX921 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) باشد. ممکن است با استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب ارائه شود.

در همین حال، Choudhary ادعا می‌کند که ویوو T3 Ultra دارای صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت است. دوربین عقب گوشی ممکن است دارای یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض باشد، در حالی که دوربین جلو می‌تواند یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد.

طبق گفته این مشاور، T3 Ultra می‌تواند یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی داشته باشد. برای امنیت، می‌تواند با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر عرضه شود. این گوشی همچنین دارای بلندگوهای دوگانه است. برخلاف آنچه گزارشی که در مورد آن بحث کردیم نشان می‌دهد، مشاور سانجو چودری (@saaaanjjjuuu) ادعا می‌کند که ممکن است این گوشی دارای استاندارد IP64 باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا