اخبار تکنولوژی

ویژگی های کلیدی گوشی پوکو M6 4G لو رفت

تایید شده است که گوشی پوکو M6 4G بزودی در سطح جهانی عرضه می‌شود. پوکو طراحی، گزینه‌های رنگی و ویژگی‌های کلیدی گوشی هوشمند را فاش کرده است. این شرکت همچنین تاریخ عرضه این گوشی را اعلام کرده که به گوشی‌های Poco M6 5G، M6 Pro 5G و M6 Pro 4G خواهد پیوست. اخیراً یک نوع پوکو M6 Plus 5G در سایت صدور گواهی BIS مشاهده شده است.

در همین حال، قیمت اولیه پرنده در کنار رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی M6 4G آینده نیز به طور رسمی تایید شده است. یک پست X توسط این شرکت تأیید می کند که پوکو M6 4G در ۱۱ ژوئن عرضه می شود. تصویر پیوست شده با پست نشان می‌دهد که این تلفن با قیمت ۱۲۹ دلار  برای نسخه ۶ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. مدل ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه بیش از  ۱۴۹ دلار قیمت دارد.

این مدل در سه گزینه رنگ مشکی، بنفش و نقره‌ای در وب سایت Poco Global فهرست شده است. M6 4G دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی FHD+ (2460 در ۱۰۸۰ پیکسل) DotDisplay با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و گواهی سه گانه TÜV Rheinland است. تایید شده که این گوشی از یک پردازنده مدیاتک Helio G91 Ultra همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2، حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 بهره می‌برد. لیست آنلاین همچنین نشان می‌دهد که این گوشی با سیستم عامل Xiaomi HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

پوکو M6 4G در نزدیکی

در بخش دوربین، M6 4G دارای یک دوربین عقب دوگانه با پشتیبانی از فیلمبرداری تا ۱۰۸۰p است. این گوشی دارای یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی در عقب و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود. دوربین سلفی از نوع سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است.

لیست نشان داده که پوکو M6 4G یک باتری ۵۰۳۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی از طریق درگاه USB Type-C دارد. این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت جانبی و درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون خواهد بود. اتصال Wi-Fi، NFC و بلوتوث ۵.۴ هم دارد. وزن آن ۲۰۵ گرم و ابعاد آن ۱۶۸.۶ در ۷۶.۲۸ در ۸.۳ میلیمتر است.

در دیگر خبرها شیائومی گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید خود یعنی گوشی Redmi 13 4G را در بازار جهانی معرفی و عرضه کرد. این محصول جدید Redmi 13 4G نامگذاری شده است. دستگاه را باید جانشین Redmi 12 4G دانست. این مدل دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک حفره دوربین در وسط نمایشگر جای گرفته که برای لنز ۱۳ مگاپیکسلی بوده و در عقب نیز حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی تعبیه شد.

ردمی ۱۳ نسخه ۴G با پردازنده مدیاتک Helio G91 Ultra و باتری ۵۰۳۰ میلی آمپرساعتی عرضه می‌شود. محصول جدید دارای استاندارد ضد پاشش آب IP53، شارژ سریع ۳۳ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS است. ردمی ۱۳ ۴G یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند شیائومی در سال ۲۰۲۴ است که در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد. این گوشی با ارائه مشخصات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، به عنوان یک گزینه جذاب برای کاربران به ‌خصوص در بازارهای در حال توسعه مانند ایران مطرح شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا