اخبار تکنولوژی

ویژگی های کلیدی گوشی Galaxy M05 سامسونگ لو رفت

از ماه‌ها پیش که این گوشی در Wi-Fi Alliance دیده شد، جزئیات زیادی در مورد گوشی Galaxy M05 آینده نشنیده بودیم، اما اکنون، با قدرت کامل بازگشته است. لیست اولیه گلکسی M05 در آمازون هند ظاهر شده، که تقریباً همه چیزهایی را که در مورد این گوشی باید بدانید به جز قیمت و تاریخ عرضه، فاش می‌کند.

فهرست آمازون همچنین شامل تعدادی رندر رسمی است که طراحی M05 را از هر زاویه به نمایش می‌گذارد. این لیست گوشی را در رنگ سبز نعنایی فاش می‌کند.

M05 دارای بریدگی دوربین سلفی Infinity-U، قاب پایین صفحه نمایش ضخیم‌تر و دو دوربین در عقب است. دارای پنل عقب و صفحه‌نمایش مسطح است، اما برخلاف گوشی‌های ارزان‌قیمت گران‌تر، قاب Key Island را ندارد. در مقابل، قاب کمی گرد است و شبیه به گلکسی S22 پرچمدار سال ۲۰۲۲ است.

گوشی Galaxy M05 آینده سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی HD+ با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در عقب و دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۲۵ واتی، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و تراشه مدیاتک هلیو G85 مجهز شده است.

منبع همچنین به نسخه‌ای با ۶ گیگابایت رم اشاره می‌کند، اما این ویژگی به طور کامل در این برگه مشخصات اولیه آمازون ذکر نشده است، بنابراین همچنان مورد سوال است. ابعاد این گوشی ۱۶۸ در ۷۷.۸ در ۸.۸ میلیمتر و وزن آن ۱۹۵ گرم است. سایر مشخصات قابل ذکر عبارتند از: حافظه قابل ارتقا، درگاه صوتی ۳.۵ میلیمتری، تا دو ارتقاء سیستم عامل اندروید و چهار سال وصله امنیتی.

گوشی Galaxy M05 در نزدیکی

ویژگی های کلیدی گوشی Galaxy M05 سامسونگ لو رفت

گلکسی M05 با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 عرضه می‌شود و جعبه خرده فروشی شامل گوشی، کابل USB-C و پین اجکتور سیم کارت خواهد بود. هیچ آداپتور شارژی درون باکس خرده فروشی دستگاه موجود نیست.

در دیگر خبرها سامسونگ رسما لیست دستگاه‌های دریافت کننده آپدیت One UI 6.1.1 را اعلام کرد. با اعلام این لیست، چه دستگاه‌هایی دارای آپدیت One UI 6.1.1 خواهند بود، مشخص شد. هدف از بروزرسانی جدید ارائه ویژگی‌های Galaxy AI به دستگاه‌های سامسونگ بیشتر است. در عین حال، این برند در تلاش است تا امنیت سیستم و پایداری دستگاه‌های خود را با One UI 6.1.1 افزایش دهد. One UI 6.1.1 برای اولین بار در کره منتشر شد و انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر برای کاربران مناطق دیگر در دسترس قرار گیرد.

طبق اطلاعات رسمی اعلام شده از سوی سامسونگ، سری گلکسی اس ۲۴، سری گلکسی اس ۲۳، گلکسی زد فولد ۵ / زد فلیپ ۵ و سری تب اس ۹ آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد. بروزرسانی جدید شامل ویژگی‌های هوش مصنوعی مختلف می‌شود. علاوه بر این، One UI 6.1.1 انتظار می‌رود بروزرسانی باشد که بهینه‌سازی سیستم را افزایش دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا