اخبار تکنولوژی

ُسری گلکسی S25 با طراحی متحول شده از راه می رسد

چند معرفی اخیر سری گلکسی اس احتمالا باعث شده تا کاربران احساس کنند که سامسونگ انگیزه‌ای برای ایجاد هرگونه تغییر طراحی شدید در خانواده پرچمدار خود ندارد. خوشبختانه، یکی از کارشناسان اشاره می‌کند که پس از چندین نسل، این شرکت سرانجام در حال تغییر ظاهری به سری گلکسی S25 است که از مدل پایه شروع می‌شود و گفته شده اندازه نمایشگر آن در مقایسه با نسل فعلی گلکسی اس ۲۴ افزایش پیدا می‌کند.

در وبلاگ کره‌ای Naver، خبرساز yeux1122 ظاهراً اطلاعات مهمی را دریافت کرده است، که او ادعا می‌کند منبعی از سامسونگ است. درباره تغییرات طراحی وارد شده به سری گلکسی اس ۲۵ جزئیاتی ارائه نشده است، اما ذکر شده که اندازه صفحه نمایش مدل پایه به ۶.۳۶ اینچ افزایش می‌یابد که در مقایسه با ۶.۲ اینچ در گلکسی S24 افزایش یافته بوده. با نگاهی به گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا، هر دو پرچمدار از سایز صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسبت به اعضای ارزان قیمت خانواده پرچمداران فعلی سامسونگ برخوردارند.

برای یادآوری، گلکسی اس ۲۴ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است، در حالی که گلکسی اس ۲۴ اولترای سامسونگ با سایز صفحه نمایش ۶.۸ اینچی خود به تازگی وارد قلمرو تبلت‌های جمع و جور شده است. با نگاهی به این مقایسه‌ها، می‌توان پیش بینی کرد که مدل‌های گران‌تر گلکسی S25 با پنل‌های بزرگ‌تر وارد بازار می‌شوند که به آنها مزایای ذاتی نسبت به نسل‌های قبلی خود می‌دهد. همانطور که بیشتر شما می‌دانید، داشتن نمایشگر بزرگ‌تر باعث می‌شود که ردپای بزرگ‌تری داشته باشید و به سامسونگ آزادی بیشتری در انتخاب اجزای اضافه کنید.

این می‌تواند از ظرفیت باتری افزایش یافته تا محفظه بخار با سطح بزرگ‌تر برای ارائه خنک کننده کافی به مدل‌های جدیدتر باشد. با توجه به موفقیت سری گلکسی اس ۲۴ از نظر تعداد محموله، سامسونگ احتمالاً می‌خواهد این شتاب را حفظ کند، اما حتی این شرکت می‌داند که استفاده از مجموعه‌ای از چیپست‌ها و دوربین‌های پیشرفته همراه با ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته و موارد دیگر نمی‌تواند این کار را انجام دهد. اگر طرح قدیمی‌تر به مدت چندین سال کشیده شود، کار را انجام دهید.

سری گلکسی S25 جذاب تر از همیشه

با این حال، از آنجایی که این فقط یک شایعه اولیه بوده، به خوانندگان خود توصیه می‌کنیم که آن را شایعه بدانند.

در دیگر خبرها سامسونگ گلکسی A55 و گلکسی A35 را معرفی کرد. جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت بسیاری از مشخصات اصلی خود را به اشتراک گذاشته و در عین حال به دلیل ویژگی‌های انتخابی با یکدیگر متفاوت هستند. نخست باید به تلفن گلکسی A55 اشاره کرد. گلکسی A55 همچنان نسبت به سایر گوشی‌های سری A مانند نسل قبلی خود گلکسی A54، از ساخت پریمیومی برخوردار است. دارای عقب شیشه‌ای و فریم فلزی است.

همچنین، مانند سایر مدل‌های جدیدتر، با طراحی جزیره کلیدی جدید وارد بازار می‌شود. بنابراین، کلیدهای پاور و ولوم کمی از قاب بلند شده‌اند. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با حفره و پنل سوپر AMOLED است که توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. این پنل رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا