اخبار تکنولوژی

ُسونی Xperia 1 VI در اوایل ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد

بهار امسال شرکت سونی از گوشی هوشمند پرچمدار Xperia 1 V با جدیدترین سنسور دوربین Exmor T و پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 رونمایی به عمل آورد. اکنون، گزارش جدیدی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک جانشین طی اوایل سال ۲۰۲۴ است و این مدل چیزی نیست جز سونی Xperia 1 VI با دوربین و سخت افزار بهتر.

یکی از افشاگران در Subreddit SonyXperia ادعا کرده که Xperia 1 VI طی نمایشگاه MWC 2024 رونمایی خواهد شد. MWC 2024 از ۲۶ تا ۲۹ فوریه در بارسلونا برپا خواهد شد. انتظار داریم این گوشی هوشمند از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 قدرت گیرد، چیپی که اکتبر امسال توسط کوالکام معرفی می‌شود.

علاوه بر این، اطلاعات فاش شده حاکی از آن بوده که Xperia 1 VI احتمالا با یک دوربین زوم ۶ برابری مجهز به سنسور بزرگ عرضه شود. این به آن امکان می‌دهد تا تقریباً ۱۴۰ میلی‌متر بزرگ‌نمایی کند، که از زوم فعلی ۱۲۵ میلی‌متری یا ۵ برابری رایج در سایر گوشی‌ها بیشتر است. همچنین انتظار داریم این دوربین دارای فناوری زوم تصویر واضح سونی باشد که کیفیت تصویر زوم شده را بهبود می‌بخشد.

سونی Xperia 1 VI از راه رسید

علاوه بر این، اخباری وجود دارد مبنی بر اینکه سونی در نظر دارد بسته بندی سازگارتر با محیط زیست را برای گوشی آینده تدارک بیند. با این حال، ذکر این نکته ضروری بوده که این جزئیات در حال حاضر بر اساس ادعاهای تأیید نشده و بدون منبع است.  سونی درصدد بوده نسل جدید گوشی خود را اوایل ۲۰۲۴ راهی بازار کند. تلفن هوشمندی که ویژگی‌های بزرگ داشته و می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. برند ژاپنی در تدارک پرچمدار جدیدی بوده که ویژگی‌های بزرگ داشته و از طراحی مدرن هم بهره می‌برد.

سونی Xperia 1 VI احتمالا با ۱۲ تا ۱۶ گیگ رم، ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا، سیستم عامل اندروید ۱۴ و برخی دیگر عرضه خواهد شد. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتر دردسترس قرار گیرد و این کمپانی در تلاش بوده سبد محصول خود را با ویژگی‌های هیجان انگیز ارائه دهد. این برند پیشتر مدل Xpeia 5 V را معرفی کرد که مدلی کامپکت و قدرتمند محسوب شده و از بهترین مشخصات در آن بهره گرفته شده است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند په برنامه‌ای در سر داشته و چگونه گوشی را بزودی معرفی و در بازار عرضه خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا