اخبار تکنولوژی

پروژکتور ایسر Vero HL6810 معرفی شد

ایسر با پروژکتورهای دوستدار محیط زیست سری Vero خود سعی دارد نظر علاقمندان را جلب کند. این مدل‌ها شامل ایسر Vero HL6810 و HL6810ATV می‌شود، یک پایگاه سرگرمی خانگی پایدار. کاربران می‌توانند تصاویر شفاف و رنگ‌های پر جنب و جوش را با وضوح ۴K UHD پروژکتور (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) و منبع نور هیبریدی لیزری/LED بیش از ۴۰۰۰ لومن قدرتمند ANSI را تجربه کنند.

نسبت کنتراست پویا ۵۰۰۰۰:۱ و پوشش ۱۰۵درصد طیف رنگ ۷۰۹ تضادهای عمیق و رنگ‌های واقعی را تضمین می‌کند، در حالی که سازگاری HDR10/HLG جزئیات و روشنایی استثنایی را با حالت‌های از پیش تعیین شده برای محتوای مختلف ارائه می‌کند. طرفداران ورزش حالت ویژه فوتبال را دوست دارند که تصاویر را برای یک تجربه تماشای غوطه ور و واقعی بهینه می‌کند.

با دانگل Android TV تعبیه شده مستقیماً از طریق پروژکتور به سرویس‌های پخش محبوب مانند Netflix و YouTube دسترسی داشته باشید و نیازی به دستگاه‌های خارجی نداشته باشید. کنترل‌های فعال‌شده با صدا از طریق ریموت یا تلفن هوشمند، راهی راحت برای پیمایش رابط ارائه می‌دهند.

پروژکتور ایسر Vero HL6810 از راه رسید

زوم ۱.۳ برابری امکان تنظیمات آسان تصویر را در فضاهای مختلف فراهم می‌کند، در حالی که کیستون HV و اصلاح ۴ گوشه تصویری عالی را در هر بار تضمین می‌کند. پروژکتور دارای محافظت IP5X در برابر گرد و غبار برای آرامش خاطر است و فناوری ایسر BlueLight Shield فشار چشم را در طول جلسات تماشای طولانی کاهش می‌دهد. بلندگوها یا تقویت کننده‌های خارجی را از طریق درگاه HDMI 2.0 (بازگشت صدا) وصل کنید تا یک تجربه سینمای خانگی کامل ایجاد کنید. پشتیبانی سه بعدی بلوری به شما امکان می‌دهد از فیلم‌های سه بعدی از روی مبل خود لذت ببرید.

پروژکتورها از یک منبع نور هیبریدی لیزر/LED بسیار کارآمد استفاده می‌کنند که تا ۴۸ درصد انرژی کمتری نسبت به مدل‌های مبتنی بر لامپ سنتی مصرف می‌کند. این به معنای طول عمر بیشتر (تا ۳۰۰۰۰ ساعت) و هزینه کل مالکیت کمتر است. حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ویژگی‌های خاموش شدن فوری مصرف انرژی را کاهش می‌دهند. تعهد ایسر به پایداری فراتر از بهره وری انرژی است. منبع نور پروژکتور بدون جیوه است، شاسی از پلاستیک بازیافتی پس از مصرف ساخته شده و بسته بندی کاغذی کاملا قابل بازیافت اثرات زیست محیطی پروژکتور را به حداقل می‌رساند.

ایسر Vero HL6810ATV در ماه ژوئن در اروپا با قیمت ۱۶۹۹ یورو در دسترس خواهد بود. ایسر Vero HL6810 در ماه آگوست در EMEA با قیمت ۱۵۹۹ یورو در دسترس است.

در دیگر خبرها ایسر TravelLite به‌تازگی با پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 و باتری ۴۹ وات ساعتی عرضه شده است. این شرکت اکنون یک لپ‌تاپ باریک و سبک جدید به نام ایسر Extraordinary Go را در چین عرضه کرده است.

مشابه اولی، از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 نیز برخوردار است، اما از شارژ سریع‌تر و ظرفیت باتری بیشتر پشتیبانی می‌کند.  این لپ تاپ تنها ۱.۴۹ کیلوگرم وزن دارد، یک باتری ۵۸ وات ساعتی شامل آن شد و آداپتور برق ۱۰۰ واتی گالیوم نیترید دارد. به گفته این شرکت، عمر باتری تئوری ۸ ساعت را ارائه می‌دهد. با این حال، بسته به استفاده متفاوت خواهد بود.

پس از باز کردن درب، به یک پنل ۱۴ اینچی IPS با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ رو به رو خواهید شد. رزولوشن FHD+ نرخ نوسازی ۶۰ هرتز ارائه می‌دهد. این پنل همچنین دارای پوشش رنگی ۴۵درصدی استاندارد NTSC است که برای ویرایش ویدیو یا عکس توصیه نمی‌شود. با این حال، برای موارد استفاده‌ای که نیازی به نمایش دقیق رنگ ندارند، مانند تولید متن، مشکلی ندارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا