اخبار تکنولوژی

پروژکتور لنوو LK210 معرفی شد

برند Lecoo لنوو از پروژکتور جدیدی به نام لنوو LK210 رونمایی کرده است که هم برای خانه‌ها و هم در ادارات طراحی شده است. این پروژکتور دارای وضوح ۱۰۸۰p و روشنایی ۴۸۰۰ لومن بوده که آن را برای نمایش ارائه‌ها، فیلم‌ها و سایر محتواها در شرایط نوری مختلف مناسب می‌کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، LK210 یک پروژکتور ۱۰۸۰p با روشنایی ۴۸۰۰ لومن است. طیف گسترده‌ای از اندازه‌های صفحه نمایش از ۵۰ تا ۲۰۰ اینچ را ارائه می‌دهد.

این پروژکتور همچنین دارای عملکردهای کاملاً خودکار است، از جمله فوکوس خودکار برای تصاویر کاملاً واضح بدون توجه به محل قرارگیری و تصحیح خودکار کیستون برای از بین بردن اعوجاج ناشی از زوایای کج.

یکی از ویژگی‌های کلیدی LK210 سیستم خنک کننده آن است. Lecoo ادعا می‌کند که ترکیبی از مکانیزم “نیمه هادی مغناطیسی حرارتی Yamato”، یک فن توربین بزرگ ۱۰۰ میلیمتری و لوله‌های حرارتی مسی برای اطمینان از عملکرد بی‌صدا و طول عمر طولانی استفاده کرده است. همچنین از کنترل پویا دما و تنظیم سرعت فن نیز پشتیبانی می‌کند.

لنوو LK210 دارای قابلیت نمایش پروضوح

LK210 دارای تراشه HiSilicon 352 است و از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. Lecoo از «کیفیت تصویر فوق‌العاده واقعی ۱۰۸۰p» پروژکتور، که ادعا می‌کند برتر از «۱۰۸۰p درخشان» است، تبلیغ می‌کند. این پروژکتور همچنین از فناوری‌های رمزگشایی ۴K و بهبود کیفیت تصویر پشتیبانی می‌کند.

از نظر اتصال، LK210 گزینه‌های مختلفی از جمله اترنت، HDMI (نسخه نامشخص)، USB-A (نسخه نامشخص)، AV و جک ۳.۵ میلی متری صدا را ارائه می‌دهد. فراموش نکنید که از بلوتوث ۵.۰ نیز پشتیبانی دارد. علاوه بر این، دارای یک بلندگوی ۱۵ واتی برای خروجی صدا است. از نظر ابعاد، تقریباً ۳۰۲ در ۲۶۵.۹ در ۱۴۳.۸ میلیمتر و وزن آن حدود ۳.۸ کیلوگرم است.

Lecoo LK210 در حال حاضر برای پیش‌سفارش در JD.com در چین با برچسب قیمت ۲۶۱۹ یوان (۴۰۰ دلار) در دسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا