اخبار تکنولوژی

پس از شارژ، اپل کابل USB-C را از جعبه جدا می کند

پس از تصمیم چند سال پیش خود مبنی بر حذف آداپتورهای برق از جعبه‌های آیفون، اپل با ایرپادز ۴ جدید گامی بیشتر به سمت رویکرد بسته بندی حداقلی خود برداشته است. هدفون بی‌سیم AirPods 4 که اخیراً معرفی شده، در دو نوع استاندارد و حذف کننده نویز موجود هستند، بدون کابل USB-C در جعبه عرضه می‌شوند.

این اطلاعات در صفحه رسمی مقایسه ایرپادز اپل تایید شده است، که در آن “کابل شارژ USB-C به طور جداگانه فروخته می‌شود” برای مدل‌های ایرپادز ۴ لیست شده است. اپل به تازگی تغییر به USB-C را در دستگاه‌های خود تکمیل کرده و در حال حاضر کابل پشتیبانی را حذف کرده است. مطمئناً، برخی از کاربران ممکن بوده قبلاً یک کابل USB-C (یا ده) در اطراف خود داشته باشند.

اما در مورد آنهایی که از دستگاه‌های قدیمی‌تر به‌روزرسانی می‌شوند یا کاربران جدیدی که وارد اکوسیستم اپل می‌شوند، چطور؟ برای آنها، این به معنای خرید اضافی است تا ایرپادز خود را شارژ کرده و آماده کار کنند. اکنون، اپل ممکن است استدلال کند که با کاهش ضایعات بسته بندی نسبت به محیط زیست آگاه هستند. این یک نکته منصفانه است و مطمئناً روندی است که همه ما می‌توانیم از آن عقب نشینی کنیم. اما آیا برداشتن یک کابل تکی تاثیرگذارترین قدمی است که می‌توانند بردارند؟ قطعا نه.

بعدی می‌تواند آیفون باشد. آیفون ۱۶ در حال حاضر هنوز با کابل USB-C عرضه می‌شود، اما چه کسی می‌داند؟ در این مرحله، تعجب نخواهم کرد که اپل در مرحله بعد کیس شارژ گوشی را نیز حذف کند. علی‌رغم عدم وجود کابل، AirPods 4 خود دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است. طراحی به مدل‌های قبلی با ساقه نیمه در گوش و نوک‌های سیلیکونی وفادار است، اما اپل ادعا می‌کند که تناسب جهانی‌تری ارائه می‌دهد.

حذف کابل USB-C از جعبه گوشی اپل

پس از شارژ، اپل کابل USB-C را از جعبه جدا می کند

هر دو نسخه IPX4 ضد آب هستند و عملکرد کنترل را حفظ می‌کنند. کاربران اکنون می‌توانند برای مدیریت Siri و تماس‌ها یک تکان سر برای «بله» و یک تکان سر برای «نه» اضافه کنند. تجربه صوتی با صدای فضایی شخصی شده با ردیابی سر ارتقا یافته است که نوید یک تجربه شنیداری فراگیر را می‌دهد.

AirPods 4 استاندارد فاقد ANC است، در حالی که گزینه پریمیوم فناوری حذف نویز را که قبلاً مختص AirPods Pro بود، یکپارچه می‌کند. هر دو مدل «حالت مکالمه» را برای کاهش صدا در هنگام مکالمه ارائه می‌کنند، با نسخه ANC که حالت شفافیت و صدای تطبیقی ​​را برای کنترل بیشتر کاربر اضافه می‌کند.

تراشه H2 هر دو مدل AirPods 4 را تامین می‌کند و هدف آن بهبود عمر باتری، شخصی‌سازی صدا و تسهیل اتصال سریعتر است. از نظر عمر باتری، اپل ادعا می‌کند که در مجموع ۳۰ ساعت با کیس سازگار با شارژ بی سیم و ۶.۵ ساعت پخش با خود هدفون.

در دیگر خبرها اپل ساعت هوشمند اپل واچ سری ۱۰ را با ظاهری بازطراحی شده، نمایشگر بزرگ‌تر و چندین ویژگی جدید سلامتی و تناسب اندام معرفی کرده است. سری ۱۰ تقریباً ۱۰ درصد باریک‌تر از مدل‌های قبلی است و در عین حال عمر باتری ۱۸ ساعته خود را حفظ می‌کند. این امر با طراحی جدیدی که آنتن را در بدنه ساعت ادغام می‌کند امکان‌پذیر شده است. این در قابی آلومینیومی و تیتانیوم، با چندین رنگ، از جمله آلومینیوم سیاه و تیتانیوم صیقلی عرضه می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا