اخبار تکنولوژی

پیکسل بادز پرو ۲ و آشکار شدن رنگ بندی آن

با برنامه‌ریزی رویداد سخت‌افزاری گوگل برای ۱۳ آگوست، گزارش‌های اطلاعاتی در مورد آنچه انتظار می‌رود آغاز شده است. در حالی که تمرکز احتمالاً روی خانواده پیکسل ۹ و پیکسل واچ ۳ خواهد بود، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که ممکن است محصول دیگری به این مجموعه بپیوندد: پیکسل بادز ۲ پرو.

گزارش از دیلان روسل معمولاً قابل اعتماد نشان می‌دهد که Buds Pro 2 در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد: Raspberry، Mojito، Porcelain و Haze.پیکسل بادز پرو اصلی در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، بنابراین به نظر می‌رسد یک بروزرسانی در سال جاری باشد.

رنگ «تمشکی» به‌ویژه جالب است زیرا شبیه رنگ صورتی شایع‌شده پیکسل ۹ است. رنگ «موهیتو» سبز مریمی روشن است، در حالی که «چینی» و «مه» گزینه‌های خنثی‌تری هستند.

پیکسل بادز ۲ پرو همچنین گواهی UL Demko و Safety Korea را با شماره مدل GH8tQ دریافت کرده است. گواهی قبلی نشان می‌دهد که این کیس دارای باتری لیتیوم یونی ۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است که کمی نسبت به باتری ۶۲۰ میلی‌آمپر ساعتی Pixel Buds Pro ارتقا یافته است.

گوگل ۳۱ ساعت پخش را با غیرفعال کردن ANC در هدفون اصلی ارزیابی می‌کند، بنابراین می‌توانیم منتظر چند ساعت دیگر با مدل جدید باشیم. پرونده نظارتی Safety Korea همچنین شامل یک تصویر زنده از واحد باتری کیس شارژ است. متأسفانه، اطلاعات بیشتری در مورد گوگل Pixel Buds Pro 2 وجود ندارد.

پیکسل بادز پرو ۲ در نزدیکی

Pixel Buds Pro دارای یک پردازنده صوتی شش هسته‌ای سفارشی است و از ANC برای تجربه شنیداری قطعی پشتیبانی می‌کند. گوگل این گوشی‌ها را با حسگرهای اختصاصی تعبیه کرده که فشار را در مجرای گوش شما اندازه‌گیری می‌کند تا هدفون بتوانند به طور فعال آن را تسکین دهند و راحت بمانند.

پیکسل بادز پرو همچنین بدون نیاز به دسترسی به منوی بلوتوث، جابه‌جایی یکپارچه بین دستگاه‌های اندرویدی رایج را ارائه می‌کند. گوشی‌ها همچنین می توانند همزمان به دو منبع صوتی متصل شوند.

علاوه بر این، آنها تا ۷ ساعت با ANC فعال هستند و با خاموش بودن ویژگی، کاربران می‌توانند تا ۱۱ ساعت از پخش بدون نیاز به قرار دادن آن در کیس شارژ لذت ببرند. این هدفون شارژ بی‌سیم و سریع را ارائه می‌کنند و تنها با ۵ دقیقه شارژ می‌توانند تا یک ساعت دوام بیاورند. در نهایت، ایربادز دارای استاندارد IPX4 مقاوم در برابر پاشش آب هستند در حالی که بدنه دارای استاندارد IPX2 مقاومت در برابر آب است.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا