اخبار تکنولوژی

پیکسل بادز پرو ۲ گوگل و آشکار شدن قیمت آن

تنها چند هفته تا رویداد Made By Google که قرار است روز ۱۳ آگوست برگزار شود، فاصله داریم، جایی که انتظار رفته گوگل سری پیکسل ۹ را رونمایی کند و در این بین محصولات دیگری چون پیکسل بادز پرو ۲ و پیکسل واچ ۳ نیز رونمایی خواهند شد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری پیکسل ۹ فاش شده است، از طراحی آنها گرفته تا گزینه‌های رنگی، ارتقاء دوربین، صفحه نمایش و غیره. گزارش دیگری نیز به Pixel 9 Pro Fold با حاشیه‌های داخلی باریک‌تر پرداخت.

اخیراً پیکسل بادز پرو ۲ نیز به این مهمانی ملحق شده است و برخی از مواد تبلیغاتی برای هدفون های آینده گوگل نیز به بیرون درز کرده است. تبلیغاتی Pixel Buds Pro 2 را از همه زوایا به نمایش گذاشت و طراحی کمی متفاوت داشت. با این حال،  Buds Pro 2 با همان کیس بیضی شکل نسخه قبلی خود مشاهده شد.

اکنون، به لطف Dealabs، اطلاعات جدیدی افشا شده که به ما نگاهی به قیمت Pixel Buds Pro 2 آینده می‌اندازد. بهترین بخش این است که به نظر می‌رسد Dealabs نه تنها قیمت‌های اروپایی را در دست گرفته، بلکه قیمت‌گذاری آن را نیز در اختیار گرفته است. همچنین قیمت‌های ایالات متحده و بریتانیا نیز است. به طور خلاصه، به نظر می‌رسد که امسال ممکن است مجبور شوید کمی بیشتر برای Buds Pro 2 بپردازید.

پیکسل بادز پرو ۲ گوگل در نزدیکی

Buds Pro 2 ظاهراً ۲۲۹ دلار، ۲۴۹ یورو در اتحادیه اروپا و ۲۱۹ پوند در بریتانیا قیمت خواهد داشت. برای مقایسه، نسل قبلی پیکسل بادز با قیمت ۱۹۹ دلار در ایالات متحده، ۱۹۹ پوند در بریتانیا و ۲۲۹ یورو در اتحادیه اروپا فروخته شد. بنابراین، امسال پیش بینی می‌شود که گوگل قیمت Pixel Buds Pro 2 خود را افزایش داده است.

علاوه بر این، نام رسمی رنگ پیکسل بادز پرو ۲ نیز به بیرون درز کرده است. قابل ذکر است که Buds Pro 2 در چهار رنگ عرضه خواهد شد و نام‌های رسمی آن عبارتند از: Hazel، Porcelain، Wintergreen و Peony. این کمی متفاوت از گزارش قبلی است که نام رنگ‌ها Haze، Porcelain، Raspberry و Mojito را پیشنهاد می‌کرد. در حال حاضر جزئیات در مورد مشخصات هنوز در دست نیست.

در دیگر خبرها گوگل پیکسل واچ ۳ با جزئیات جدیدی در حال شکل‌گیری است. پس از افشا قیمت اروپا در هفته گذشته، اکنون در وب سایت صدور گواهی IMDA سنگاپور و پایگاه داده گواهی FCC رویت شده است. گواهی IMDA افزودن فناوری فوق‌باند (UWB) به Pixel Watch 3 آینده را تأیید می‌کند. فناوری UWB در ساعت‌های هوشمند ناوبری بهبودیافته و اتصال بهتری را ارائه می‌دهد.

مدل‌های متعددی با گزینه‌های اتصال متفاوت در حال توسعه هستند. مدل تلفن همراه که با شماره مدل GBDU9 مشخص شده است، از UWB، Wi-Fi 6 و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، سه مدل دیگر GG3HH، GRY0E و GGE4J در پرونده‌های FCC مشاهده شده‌اند. در حالی که GBDU9 و GRY0E اتصال LTE را ارائه می‌دهند، GG3HH و GGE4J به Wi-Fi و بلوتوث محدود می‌شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا