اخبار تکنولوژی

پیکسل واچ ۳ ایکس ال رقیب جدی اپل واچ اولترا در راه است

سامسونگ سال‌هاست که ساعت هوشمند تولید می‌کند. معمولاً این شرکت یک ساعت هوشمند در دو سایز روانه بازار می‌کند. به عنوان مثال، ساعت هوشمند پرچمدار فعلی این برند، Galaxy Watch 6 Classic را در نظر بگیرید. در دو سایز ۴۳ و ۴۷ میلیمتری موجود است. حال به نظر رسیده پیکسل واچ ۳ ایکس ال بزرگ در راه است.

در حالی که گوگل تنها دو سال بوده ساعت هوشمند تولید می‌کند. اولین ساعت هوشمند این برند، Pixel Watch، تنها در یک سایز عرضه شد: ۴۱ میلی‌متر. دومین و آخرین ساعت هوشمند این شرکت، Pixel Watch 2 نیز تنها در یک سایز موجود است: ۴۱ میلی‌متر. این بدان معناست که مدل‌های پیکسل واچ قادر به رقابت با ساعت‌های هوشمند بزرگتر سامسونگ نیستند. براساس گزارش‌ها برنامه بزودی تغییر خواهد کرد.

طبق گزارش، ساعت هوشمند بعدی گوگل، پیکسل واچ ۳، در دو سایز در دسترس خواهد بود. مدل کوچک‌تر دارای صفحه نمایش ۴۱ میلی‌متری است و پیکسل واچ ۳ نامیده می‌شود. در حالی که مدل بزرگ‌تر دارای صفحه نمایش ۴۵ میلیمتری خواهد بود و پیکسل واچ ۳ ایکس ال نامیده می‌شود. این بدان معناست که گوگل بزودی رقیبی برای مدل‌های بزرگ‌تر گلکسی واچ خواهد داشت.

جالب اینجاست که رندرهای مدل بزرگ‌تر به صورت آنلاین رویت شده است. این رندرها نشان می‌دهد که پیکسل واچ ۳ ایکس ال دارای ابعاد ۴۵ در ۴۵ در ۱۳.۸۹ میلیمتر خواهد بود. در مقایسه، گلکسی واچ ۶ کلاسیک دارای ابعاد ۴۶.۵ در ۴۶.۵ در ۱۰.۹ میلیمتر است. بنابراین، Galaxy Watch 6 Classic باریک‌تر از Pixel Watch 3 XL است. رندرها همچنین نشان داده که ساعت هوشمند ۴۵ میلیمتری آینده گوگل همان طراحی پیکسل واچ ۲ را خواهد داشت.

پیکسل واچ ۳ ایکس ال ساعتی بزرگ

گوگل سری بعدی ساعت‌های هوشمند خود را در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد. این بدان معناست که پیکسل واچ ۳ ایکس ال در برابر گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا قرار خواهد گرفت. مدل نخست در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود و دومی تنها در یک سایز یعنی ۴۷ میلی‌متر عرضه می‌شود. سامسونگ این دو ساعت هوشمند را در رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد، جایی که قرار است تعداد زیادی محصول دیگر را عرضه کند.

در دیگر خبرها سابقه گوگل در مخفی نگه داشتن گوشی‌های پیکسل آینده خود بهترین نیست و به نظر می‌رسد سری گوشی Pixel 9 نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از انتشار تصاویر لو رفته از پیکسل ۹، ۹ پرو و ​​۹ پرو ایکس ال، اکنون تصاویری فاش شده از گوشی‌های پیکسل ۹ به بیرون درز کرده که جزئیات مربوط به چیپست Tensor G4 را فاش می‌کند.

بر اساس نتایج تست بنچمارک ارسال شده توسط Rozetked، تنسور G4 دارای پیکربندی ۸ هسته‌ای است: یک Cortex-X4 با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز، سه Cotrex-A720 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و چهار Cortex-A520 با فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتز. از نظر تغییرات، G4 شاهد کاهش تعداد هسته‌ها، انتقال به تنظیمات ۸ هسته‌ای در مقایسه با تنظیمات ۹ هسته‌ای در Tensor G3، همراه با افزایش سرعت فرکانس در تمامی هسته‌ها است.

در هر صورت باید منتظر اخبار موثق باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا