اخبار تکنولوژی

پیکسل واچ ۳ با نمایشگری بهتر از نسل قبل همراه است

انتظار می‌رود پیکسل واچ ۳ در رویداد سخت افزاری گوگل در ۱۳ آگوست همراه سری گوگل پیکسل ۹ به طور رسمی معرفی شود. قبل از معرفی، یک فاش جدید ادعا می‌کند که واچ ۳ با صفحه نمایش و عمر باتری بهبود یافته عرضه خواهد شد.

یک ویدیوی تبلیغاتی فاش شده طراحی و برخی از ویژگی‌های Pixel Watch 3 آینده را نشان می‌دهد. با توجه به ویدیوی فاش شده، ساعت هوشمند در دو اندازه مختلف، نمایشگر ۴۱ میلی‌متری و نمایشگر ۴۵ میلی‌متری در دسترس خواهد بود. همچنین می‌توانید طرح دایره‌ای کلاسیک را از تصویر بالا مشاهده کنید. وجود یک مدل ۴۵ میلیمتری نیز قبلا در گزارشی از ۹to5Google ذکر شده بود. همچنین یک تاج چرخشی در مرکز در سمت راست وجود خواهد داشت.

اگرچه طراحی بسیار شبیه به مدل قبلی است، به نظر می‌رسد حداقل یک پیشرفت قابل توجه داشته باشد. حاشیه‌ها نسبت به Pixel Watch 2 باریک‌تر به نظر می‌رسند. طبق گزارش‌های قبلی، این محصول با مجموعه‌ای از بند‌ها و یک بند فعال اضافی نیز عرضه می‌شود. همچنین یک کابل شارژ USB-C در جعبه وجود خواهد داشت که به صورت مغناطیسی به ساعت متصل می‌شود.

ویدئوی تبلیغاتی همچنین برخی از ویژگی‌های تناسب اندام ساعت آینده گوگل را برجسته می‌کند. این مشاوره در زمان واقعی را در طول اجرا ارائه می‌دهد. همچنین ممکن است ویژگی‌هایی مانند بار قلبی وجود داشته باشد. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد آن را به یکی از بهترین ساعت‌های ردیاب تناسب اندام تبدیل کند.

این ساعت همچنین یک «اعلان مختصر صبحگاهی» ارائه می‌کند که به کاربران کمک می‌کند برای روز آماده شوند. این باید شامل مواردی مانند “امتیاز آمادگی” باشد که Fitbit برای مدتی ارائه کرده است.

پیکسل واچ ۳ در نزدیکی

اگرچه ویدیوی فاش شده فقط رنگ مشکی را نشان می‌دهد، اما گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کند این محصول در رنگ‌های آبی و صورتی نیز عرضه خواهد شد. در کنار حاشیه‌های باریک‌تر، نمایشگر طبق گزارش‌ها حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت را ارائه می‌کند. برای مرجع، سلف تنها می تواند به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت برسد و اپل واچ سری ۹ به ۲۰۰۰ نیت می رسد.

اگرچه هنوز ظرفیت خمیر مشخصی مشخص نشده است، اما شایعه شده که ۳۶ ساعت در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی و ۲۴ ساعت در حالت عادی است. بسیاری از افراد با علاقه به اندروید Lollipop (نسخه ۵.۰) آن را در نوامبر ۲۰۱۴ به یاد می‌آورند. این برنامه یک‌سری ویژگی‌های جدید جالب را به ارمغان می‌آورد و به سرعت مورد علاقه بسیاری از کاربران اندروید شد. اما پس از ده سال فعالیت، گوگل اعلام کرد که با پشتیبانی رسمی از Lollipop خداحافظی می‌کند.

این تصمیم منعکس کننده دنیای همیشه در حال تغییر فناوری است. با توجه به اینکه کمتر از ۱درصد از دستگاه‌های اندروید فعال هنوز از آب نبات چوبی استفاده می‌کنند، گوگل دیگر بروزرسانی خدمات Google Play را در این دستگاه‌ها ارائه نخواهد کرد. درک تفاوت بین به‌روزرسانی‌های Google Play Services و به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم است.

انتظار داریم پیکسل واچ ۳ را در کنار یک مدل ویژه شاهد باشیم. پیش بنی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا