اخبار تکنولوژی

مانیتور ایسوس ProArt PA34VCNV برای تولیدکنندگان محتوا معرفی شد

مانیتور ایسوس ProArt PA34VCNV به تازگی معرفی شد، یک مانیتور حرفه‌ای منحنی ۳۴.۱ اینچی که برای زمینه‌های خلاقانه طراحی شده است. این نسخه خارجی دارای یک پنل منحنی IPS با وضوح ۳۴۴۰ در۱۴۴۰پیکسل و انحنای متوسط ​​۳۸۰۰R است.

برخلاف بسیاری از مانیتورهای منحنی که از پنل‌های VA استفاده می‌کنند، PA34VCNV زوایای دید و دقت رنگ را با فناوری IPS خود در اولویت قرار می‌دهد. خود صفحه نمایش مشخصات قابل توجهی را ارائه می‌دهد که ۱۰۰درصد از هر دو طیف رنگی sRGB و Rec.709 را پوشش می‌دهد، به روشنایی ۳۰۰ نیت می‌رسد و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ را حفظ می‌کند. پشتیبانی از HDR10 برای جلوه‌های بصری پیشرفته گنجانده شده، در حالی که گواهی Calman تصحیح رنگ کارخانه را با میانگین دلتا E کمتر از ۲ برای دقت رنگ استثنایی تضمین می‌کند.

ایسوس ProArt PA34VCNV از راه رسید

اتصال به خوبی با یک پورت USB-C با قابلیت شارژ معکوس ۹۶ واتی، مناسب برای تامین انرژی لپ‌تاپ‌ها یا سایر دستگاه‌ها است. همچنین دارای یک پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت سیمی است و از DisplayPort Daisy Chaining برای اتصال بی دردسر چندین مانیتور پشتیبانی می‌کند. پورت‌های اضافی احتمالاً شامل گزینه‌های HDMI و USB-A بر اساس تنظیمات مانیتور معمولی هستند.

برای راحتی کاربر، PA34VCNV دارای حفره‌های کابلی سازماندهی شده برای حفظ تنظیمات میز تمیز است. پایه ارگونومیک قابلیت تنظیم ارتفاع را برای راحتی شخصی ارائه می‌دهد. ProArt PA34VCNV که در حال حاضر در برخی از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک خارج از کشور با قیمت حدود ۵۲۹ دلار (۳۸۱۹ یوان) موجود است، هنوز به طور رسمی در چین راه‌اندازی نشده است.

در دیگر خبرها ایسوس پیشتر از نمایشگر ProArt جدید خود را حاشیه بسیار کم و وضوح پنل بالا رونمایی کرد. دستگاهی که برای تولیدکنندگان محتوا تدارک دیده شده است. این برند از جدیدترین نمایشگرهای ProArt خود که برای تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است، از جمله ProArt Display PA32KCX و ProArt Display OLED PA32UCDM رونمایی کرد. مانیتورهای جدید ویژگی‌های پیشرفته‌ای را به نمایش می‌گذارند که برای صنایع فیلم، عکاسی و طراحی طراحی شده‌اند.

ProArt Display PA32KCX اولین مانیتور حرفه‌ای ال ای دی ۸K Mini در جهان است. صفحه نمایش ۳۲ اینچی دارای وضوح کامل ۸K در ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل بوده و ۹۷ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. نور پس زمینه Mini LED مانیتور به حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. یک رنگ‌سنج چرخشی موتوری داخلی، کالیبراسیون خودکار را بدون سخت‌افزار اضافی امکان‌پذیر می‌کند و اطمینان می‌دهد که مانیتور در طول زمان دقت حرفه‌ای را حفظ می‌کند.

صفحه نمایش ProArt OLED PA32UCDM دارای جدیدترین پنل ۳۲ اینچی ۴K QD-OLED سامسونگ است. پوشش ۹۹ درصدی فضای رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این نمایشگر رنگ‌های سیاه واقعی و جوهری و عمق رنگ واقعی ۱۰ بیتی را ارائه می‌کند و تصاویری با کیفیت بالا را به سازندگان ارائه می‌دهد.

این مانیتور از فرمت‌های HDR از جمله HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند و با نرم‌افزارهای کالیبراسیون حرفه‌ای مانند Calman و Light Illusion ColourSpace CMS یکپارچه کار می‌کند. ایسوس هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن نمایشگرهای ProArt PA32KCX و PA32UCDM را منتشر نکرده است. برای مرجع، مانیتور پنل ProArt 4K فعلی حدود ۳۰۰۰ دلار قیمت دارد. می توان انتظار داشت که مدل‌های جدید قیمت بیشتری داشته باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا