اخبار تکنولوژی

کاربران اسنپ‌چت+ از ۵ میلیون کاربر عبور کرد

سال گذشته، اسنپ چت از سرویس اشتراک پولی خود به نام اسنپ‌چت+ رونمایی کرد و ثابت شده که این سرویس محبوب است. فقط با ۳.۹۹ دلار در ماه، به تعداد زیادی ویژگی اضافی جالب و سرگرم کننده دسترسی دارید. طبق گفته این شرکت (از طریق Engadget)، اسنپ چت پلاس به تازگی از مرز ۵ میلیون کاربر عبور کرده است.

اسنپ‌چت+ دو هدف را دنبال می‌کند. نخست آن که این پلتفرمی بوده و به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های جدید را زودتر تجربه کنید. این شرکت چند هفته قبل از سایر کاربران، ویژگی‌های آزمایشی و جدید را برای کاربران +Snapchat منتشر خواهد کرد. ویژگی‌هایی مانند هوش مصنوعی من و نسخه دسکتاپ اسنپ چت در سرویس پلاس ارائه شد. پس از چند هفته، آنها به کاربران رایگان راه می‌یابند.

در سوی دیگر، تعداد زیادی ویژگی انحصاری مختلف وجود دارد که تنها مشتریان پولی می‌توانند از آنها استفاده کنند. این ویژگی‌ها شامل موارد اضافه شده مانند نماد برنامه سفارشی، سیستم خورشیدی اسنپ‌چت، بهترین دوستان بیشتر، امکان تعیین یک BFF، تم‌های چت قابل تنظیم و موارد دیگر می‌شود.

همین چند ماه پیش بود که اسنپ چت اعلام کرد از مرز ۴ میلیون کاربر عبور کرد. این نشان می‌دهد که یکی از محبوب‌ترین خدمات اشتراک رسانه‌های اجتماعی است. این بسیار محبوب‌تر از X Premium (که قبلا توییتر آبی بود) به حساب می‌آید. سرویس تقریباً ۱ میلیون کاربر دارد و مدت زیادی است که عرضه شد. در مورد Meta Verified، ما هنوز اعداد موجود در آن پلتفرم را نمی‌دانیم.

اسنپ‌چت+ و استقبال قابل توجه از آن

در هر صورت ۵ میلیون کاربر عدد قابل توجهی به حساب می‌آید که بسیاری از شرکت‌ها مایلند به آن دست یابند. وادار کردن مردم برای پرداخت هزینه برای خدماتی که در ابتدا رایگان بود، فوق العاده سخت به حساب می‌آمد. در حالی که ۵ میلیون کاربر پرداخت کننده از مجموع ۷۵۰ میلیون کاربر ماهانه کوچکتر هستند، هنوز چیزی برای گفتن وجود ندارد.

اسنپ‌چت یکی از پلتفرم‌های شبکه اجتماعی محبوب بوده که تاکنون توانسته کاربران بسیاری را به خود جلب کند. انتظار داریم این رویه ادامه دار باشد و در آینده برتعداد آن افزوده شود. اسنپ‌چت پلاس همانطور که گفته شد ویژگی‌های مفید متعددی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و می‌تواند تجربه کاربری کلی را بهبود بخشد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت اسنپ چت مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا