اخبار تکنولوژی

کاهش قیمت شگفت انگیز مک بوک پرو M3 اپل

در یک معامله داغ، آمازون اپل مک بوک پرو M3 را با تخفیف هیجان انگیز ۳۰۰ دلار ارائه می‌دهد. با قیمت حدود ۱۳۰۰ دلار از طریق آمازون ایالات متحده به فروش می‌رسد. با این حال، سهام به سرعت در حال اتمام است و اگر می‌خواهید MacBook Pro M3 را با قیمتی تخفیف‌خورده خریداری کنید، ممکن است نیاز به عجله داشته باشید.

مک بوک پرو اپل با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت تخفیفی به فروش می‌رسد. با این حال، خریداران این گزینه را دارند که بین گزینه‌های رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی انتخاب کنند. قیمت بدون هر گونه مراقبت از اپل. اگر آن را اضافه کنید، هزینه آن برای ۳ سال ۳۰۰ دلار است. با این حال، اگر MacBook Pro M3 را با آن قیمت تهیه کنید، قیمت بسیار خوبی است.

مک بوک پرو M3 جدیدترین Apple Silicon M3 را با ۸/۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت/۱ ترابایت گزینه های ذخیره‌سازی قدرت می‌دهد. Apple Silicon جدید یک پردازنده ۸ هسته‌ای و یک گرافیک ۱۰ هسته‌ای را به همراه دارد که به شما کمک می‌کند چند کار را انجام دهید و کارهای بسیار فشرده را به راحتی انجام دهید. تا ۲۲ ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد. این مدل دارای صفحه نمایش ۱۴.۲ اینچی Liquid Retina XDR، روشنایی ۱۰۰۰ نیت و روشنایی ۶۰۰ نیت برای محتوای SDR را در اختیار دارد.

این مدل دارای یک دوربین پیشرفته است، بنابراین در حین تماس ویدیویی شانسی برای نویز اضافی ندارید. علاوه بر این، یک اسلات کارت SDXC، یک پورت HDMI، یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، یک پورت Magsafe 3، دو پورت Thunderbolt و USB 4 که از DisplayPort، شارژ و Thunderbolt 3 پشتیبانی می کنند، ارائه می‌دهد.

مک بوک پرو M3 و تخفیف بزرگ

در رابطه با مک بوک ایر M3، نسخه پرو با صفحه نمایش با وضوح بالا، پورت‌های اضافه شده و سیستم‌های خنک کننده بهتر عرضه می‌شود. این مزیت‌های اضافه شده به دستگاه کمک می‌کند کارآمدتر کار کند.

این یک معامله هیجان انگیز است، و اگر قبلاً به دنبال یک معامله خوب در مک بوک پرو M3 بودید، پیشنهاد می کنیم آن را خریداری کنید.

در دیگر خبرها اپل سال‌ها است که انواع ساعت SE نمادین خود را ارائه می‌کند تا برای کسانی که بودجه و نیازهای محدودی دارند، تهیه کند. با وجود اینکه از نظر فنی گزینه اقتصادی است، مدل فعلی SE از ۲۴۹ دلار شروع می‌شود. این به طور قابل توجهی گران‌تر از برخی از رقبای مقرون به صرفه Wear OS است. برای کاهش بالقوه قیمت، اپل واچ SE 3 ممکن است ساخت آلومینیومی گران‌تر را کنار بگذارد و پلاستیک ارزان‌تری را به کار گیرد.

فراتر از تغییر از بدنه آلومینیومی به پلاستیکی، ساعت بعدی SE احتمالا پردازنده سریع‌تری خواهد داشت. این می‌تواند تراشه Apple S9 باشد که با ساعت‌های هوشمند سال گذشته معرفی شد یا تراشه S10 آینده که مدل‌های پرچمدار امسال را تامین می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا