اخبار تکنولوژی

کنسول دستی ایسر Nitro Blaze 7 معرفی شد

ایسر با کنسول دستی ایسر Nitro Blaze 7، اولین کنسول بازی قابل حمل خود، وارد بازار کنسول دستی شده است. این دستگاه برای بازی‌های با عملکرد بالا در حال حرکت طراحی شده و دارای پردازنده AMD Ryzen 7 8840HS و گرافیک Radeon 780 M است. این دستگاه با ایسوس ROG Ally، استیم Deck و لنوو Legion Go رقابت می‌کند.

Nitro Blaze 7 دارای صفحه نمایش ۷ اینچی Full HD (1920 x 1080) IPS با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است که گیم پلی روانی را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش همچنین حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه داده که باعث می‌‌شود در شرایط نوری مختلف قابل مشاهده باشد. علاوه بر این، دستگاه از AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند که به کاهش لگ و لکنت صفحه برای تجربه بهتر بازی کمک می‌کند.

Blaze 7 با پردازنده AMD Ryzen 7 8840HS دارای ۸ هسته و ۱۶ رشته با سرعت فرکانس تا ۵.۱ گیگاهرتز است که عملکرد خوب را برای بازی‌های سخت تضمین می‌کند. گرافیک Radeon 780M، با سرعت فرکانس تا ۲.۷ گیگاهرتز و ۱۲ واحد محاسباتی، می‌تواند به خوبی بازی‌های مدرن را حتی در صفحه نمایش کوچک‌تر Blaze 7 انجام دهد.

برای ذخیره سازی، Blaze 7 حداکثر ۲ ترابایت M.2 NVMe PCIe 4.0 x 4 Gen 4 SSD را ارائه می‌دهد که فضای زیادی را برای بازی و برنامه‌ها فراهم می‌کند. این دستگاه همچنین دارای ۱۶ گیگابایت LPDDR5x SDRAM برای مالتی تسکینگ روان و بارگذاری سریع است. ایسر Nitro Blaze 7 مجهز به دکمه‌های فیزیکی جوی استیک، D-pad، ضربه‌گیرها، ماشه‌ها و دکمه‌های شانه‌ای است که تجربه‌ای آشنا را برای گیمرهایی که از کنترلرهای کنسول‌های سنتی استفاده می‌کنند، فراهم می‌کند.

ایسر Nitro Blaze 7 از راه رسید

کنسول دستی ایسر Nitro Blaze 7 معرفی شد

علاوه بر سخت‌افزار، Nitro Blaze 7 دارای ویژگی‌های نرم‌افزاری برای بهبود بازی است، از جمله برنامه Acer Game Space، که پلتفرم‌های بازی محبوب را ادغام می‌کند و ویژگی‌هایی مانند ضبط بازی، پخش استریم و بهینه‌سازی عملکرد را ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای اشتراک ۳ ماهه PC Game Pass است که به طیف گسترده‌ای از بازی‌ها دسترسی دارد.

در خبرهای دیگر، Bitmo Lab گیم‌بیبی را عرضه کرده است، لوازم جانبی دو منظوره آیفون که هم به‌عنوان یک قاب محافظ و هم به‌عنوان کنترلر بازی یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل عمل می‌کند. GameBaby مستقیماً به آیفون متصل می‌شود و دکمه‌های فیزیکی را برای اجرای بازی‌های کلاسیک از طریق شبیه‌ساز دلتا، بدون نیاز به منبع تغذیه ارائه می‌دهد. با قیمت ۲۰ دلار برای پیش‌سفارش‌های اولیه، بعداً با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و ارسال آن از ماه اکتبر آغاز می‌شود. این قاب با آیفون ۱۵ پرو مکس و آیفون ۱۶ پرو مکس آینده سازگار است.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ایسر مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا