اخبار تکنولوژی

عملکرد پردازشی عالی گوشی اوپو فایندX7

ویوو اخیرا گوشی‌های X100 و X100 Pro را به عنوان اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه Dimensity 9300 معرفی کرد. اوپو فایندX7 که انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ عرضه شود، می‌تواند پرچمدار بعدی با تراشه D9300 باشد.

ماه‌ها قبل از معرفی رسمی، X7 با شماره مدل PHZ110 در AnTuTu بنچمارک شده است. در انتوتو، Find X7 و تست پردازنده این گوشی امتیاز ۵۲۱,۶۹۰، در تست گرافیک امتیاز ۹۱۱,۶۸۳، در تست حافظه امتیاز ۴۷۱,۳۴۰ و در تست یو ایکس امتیاز ۳۶۵,۹۶۴ را کسب کرد. در مجموع، این دستگاه به امتیاز شگفت انگیز ۲۲۷۰۶۷۷ دست یافت.

لیست AnTuTu همچنین نشان می‌دهد که دستگاه دارای صفحه نمایش با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، چیپست Dimensity 9300، شانزده گیگابایت رم LPDDR5T و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۴ همراه بوده و از رابط کاربری ColorOS 14 بهره می‌برد.

اوپو فایندX7 با عملکرد بسیار قدرتمند

برای کسانی که به یاد ندارند، PHZ110 فایند X7 پیشتر با ، ۱۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۴ و چیپ D9300 در Geekbench دیده شده بود. این دستگاه در تست تک هسته‌ای ۲۱۳۹ امتیاز و در تست چند هسته‌ای ۷۱۱۰ امتیاز را به دست آورد.

اوپو رسما تایید کرده است که سری Find X7 از بهینه‌سازی دوربین کاملا جدید HyperTone و اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. فایند X7 Pro که انتظار می‌رود در کنار Find X7 معرفی شود، دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. گفته شده مدل پرو به سنسور دوربین ۱ اینچی LYT-900 سونی مجهز شده است.

در اخبار مرتبط، اوپو در حال آماده شدن برای معرفی تبلت‌های Reno 11، Reno 11 Pro و Pad Air 2 در ۲۳ نوامبر است. Reno 11 دارای تراشه Dimensity 8200 خواهد بود، در حالی که مدل Pro به Snapdragon 8+ مجهز خواهد شد. تراشه نسل ۱ از سوی دیگر، پد ایر ۲ نسخه‌ای تغییر نام یافته از تبلت OnePlus Pad Go موجود در بازار جهانی خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت اوپو این محصول جدید را معرفی و عرضه کند. برند چینی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های خود را ارائه کرده که در نوع خود کم نظیر هستند. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. ناگفته نماند این برند درصدد معرفی مدل‌های دیگری هم است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا