اخبار تکنولوژی

کولپد COOL 60 با قیمت اقتصادی و حافظه ۱۲۸ گیگ معرفی شد

گوشی موبایل کولپد COOL 60 در چین رونمایی شد و اکنون برای فروش در دسترس است. این گوشی دارای پردازنده UNISOC T760 با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. تلفن هوشمند برند چینی یک گزینه مقرون به صرفه دارای برخی ویژگی‌های مناسب بوده که می‌تواند تجربه کاربری خوبی ارائه دهد.

Cool 60 یک تلفن همراه مقرون به صرفه است که در پایین‌یترین سطح طیف قیمتی قرار دارد. Unisoc T760 یک پردازنده هشت هسته‌ای است که از فرآیند ۶ نانومتری استفاده می‌کند و از شامل هسته  یک A76 + سه A76 + چهار A55 می‌شود و حداکثر فرکانس اصلی آن ۲.۵ گیگاهرتز است.

Cool 60 دارای صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی LCD ناچ با وضوح ۷۲۰p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این دستگاه با شبکه‌های ۵G سازگار است و دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی. همچنین از قابلیت تقسیم صفحه و نرم افزارها و برنامه پشتیبانی می‌کند. این تلفن همراه دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی است اگرچه برخی منابع ظرفیت باتری ۴۹۰۰ میلی آمپرساعتی را نشان می‌دهند.

کولپد COOL 60 اقتصادی و کارآمد

عملکرد باتری و سرعت شارژ آن مشخص نشده است. پردازنده Unisoc آن با توجه به قیمت مقرون به صرفه عملکرد مناسبی دارد و این گوشی را به گزینه کارآمد تبدیل می‌کند.

گوشی هوشمند Coolpad جدید برای خرید مستقیم از JD.com و سایر پلتفرم‌های خرده فروشی با قیمت ۵۹۹ یوان (۸۳ دلار) در دسترس است. در حال حاضر هیچ نشانه در مورد در دسترس بودن جهانی این محصول وجود ندارد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت برند چینی مراجعه کنید. انتظار داریم این برند بزودی گوشی‌های بیشتری را معرفی کرده و به سبد محصول خود بیافزاید.

احتمالا بزودی گزینه جدید در راه است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا