اخبار

کیبرد SwiftKey بروزرسانی جدیدی را برای رفع باگ افشا کننده اطلاعات کاربرانش عرضه کرد

هفته پیش خواندیم که بروز یک اختلال در اپلیکیشن SwiftKey موجب فاش شدن اطلاعات شخصی برخی از کاربران شده است. تعدادی از کاربران SwiftKey متوجه شدند هنگامی که در حال ورود به حساب کاربری خود در بخش لاگین وب سایت های مختلف هستند، این کیبورد آدرس ایمیل های ناشناس را به آنها پیشنهاد می دهد.
 
به دلیل بروز این مشکل SwiftKey تصمیم گرفت تا قابلیت همگام سازی در سرویس‌های خود را غیر فعال کند. اکنون خبر خوش این است که کاربران برای رفع این مشکل مدت زمان زیادی منتظر نخواهند بود.
 
به نظر می‌رسد که SwiftKey به تازگی عرضه یک بروزرسانی جدید را آغاز کرده است که در حالت تئوری مشکل پیش آمده را برطرف خواهد کرد. این بروزرسانی در مراحل مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به این ترتیب اگر هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، باید صبور باشد تا نوبت به شما برسد.
 
در جریان بروز این مشکل حتی برخی از کاربران گزارش دادند که تماس هایی از سوی افراد ناشناس برقرار شده و این افراد ناشناس مدعی بوده اند که شماره آنها را از بخش پیش بینی متنی SwiftKey به دست آورده اند و بعد از مدتی مشخص شد که این مشکل به دلیل وجود یک باگ در بخش سرویس های همگام سازی SwiftKey ایجاد شده است. این شرکت در آن زمان مدعی شد که تنها تعداد اندکی از کاربران با چنین باگی روبرو شده اند.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا