اخبار تکنولوژی

گجت پوشیدنی هوآوی بند ۹ با نمایشگر AMOLED معرفی شد

هوآوی به طور رسمی از گجت پوشیدنی هوآوی بند ۹، آخرین نسخه از سری محبوب ردیاب تناسب اندام خود رونمایی کرد. Band 9 بر اساس طراحی پیشین خود، ویژگی‌های اصلی را ارائه می‌دهد که کاربران در یک دستگاه تناسب اندام پوشیدنی به آن تکیه کرده‌اند.

هواوی بند ۹ با نمایشگر گرد و دکمه کناری مناسب، فرم مستطیل شکل عملی مدل قبلی خود را حفظ کرده است. همچنین با وزن ۱۴ گرم بسیار سبک بوده و ضخامت آن به ۸.۹ میلیمتر می‌رسد و باریک است. گجت دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED برای تعامل بهتر بوده و تا و بیش از ۵ رنگ بند شامل آن شده و مدلی ضدآب است.

می‌توانید آن را در رنگ‌های آبی برقی، صورتی روشن، زرد لیمویی، سفید شنی و مشکی ستاره‌ای تهیه کنید. علاوه بر این، هوآوی می‌گوید Band 9 دارای بند نرم فلوئوروالاستومری بهبود یافته بوده که سازگارتر با پوست است، در حالی که یک بند نایلونی بافته شده برای نسخه آبی وجود دارد. برای علاقه‌مندان به سلامتی و تندرستی، بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی در Band 9 موجود است. علاوه بر این، ویژگی هوآوی TruSleep 4.0 ردیابی خواب جامع را نوید داده و داده‌های دقیق در مورد مراحل خواب و کارایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هوآوی بند ۹ از راه رسید

هواوی ادعا می‌کند حداکثر عمر باتری ۱۴ روز در استفاده معمولی و ۹ روز در حداکثر استفاده است. شارژ ردیاب به اندازه کافی سریع بوده زیرا شارژ سریع ۴۵ دقیقه‌ای باتری را کاملاً پر می‌سازد. این دستگاه از بلوتوث ۵.۳ برای اتصال استفاده کرده و با گوشی‌های اندروید (اندروید ۹.۰ و بالاتر) و آیفون (iOS 11 و بالاتر) سازگار است. می‌توانید تمام معیارها و آمارهای سلامت خود را در برنامه Huawei Health مشاهده کنید.

هواوی پیش فروش Band 9 را در مالزی آغاز کرده است، اما جزئیات قیمت رسمی هنوز فاش نشد. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت به زودی جزئیات قیمت را اعلام کند.

در دیگر خبرها هوآوی اخیرا آپدیت نرم افزاری Harmony OS 4 را برای ساعت هوآوی Watch GT 3 Pro منتشر کرد. آپدیت بزرگ سیستم عاملی که ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌دهد.

بروزرسان به شماره ساخت ۴.۰.۰.۱۱۱ (C00M07) بوده و چندین ویژگی جدید در کنار قابلیت‌های بهتر و تجربه کاربری ایده آل را رقم می‌زند. از جمله آنها باید به رابط کاربری اصلاح‌شده اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا با زوم کردن با تاج چرخان، به راحتی نام برنامه‌ها را در شبکه برنامه ببینند و یک ویژگی جدید محافظ لمسی برای جلوگیری از ورودی‌های تصادفی در طول تمرین داشته باشند.

این به‌روزرسانی همچنین امکان سفارشی‌سازی بیشتر نمایش داده‌های تمرینی را فراهم می‌کند و یک ویژگی Enable Screen را معرفی کرده که هنگام دریافت اعلان‌ها، صفحه نمایش را روشن می‌کند. این تغییرات برای کاربرپسندتر و کارآمدتر کردن ساعت هوشمند طراحی شدند. علاوه بر بهبود رابط کاربری، به‌روزرسانی عملکرد ساعت هوشمند را با متن واضح‌تر، دسترسی سریع‌تر به اعلان‌ها و صفحه نمایش همیشه روشن بهبودیافته که اطلاعات بیشتری را نشان می‌دهد، افزایش می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا