اخبار

گسترده شدن خرابی باتری آیفون ۸ پلاس

بر اساس گزارش های رسیده چندین و چند مورد مشاهده شده در گوشی هایی آیفون ۸ پلاس نشان از باد کردن باتری و تخریب صفحه نمایش توسط آن می دهند.
شخص دیگری امروز در کانادا اعلام کرد که با خرید یک بسته آیفون ۸ پلاس و باز کردن آن متوجه بیرون زدگی صفحه نمایش شده است. به همین دلیل وی گوشی خود را پس فرستاده است. این آسیب به احتمال زیاد به دلیل مشکل متورم شدن باتری داخل آیفون رخ داده است. در واقع با متورم شدن باتری و وارد آمدن فشار به بدنه‌ی دستگاه، نمایشگر این محصول از بدنه آن جدا شده است. علاوه بر مورد فوق، در مورد دیگر، پس از اینکه مشتری گوشی آیفون ۸ پلاس را خریداری کرده، آن را به شارژر اصلی این محصول متصل کرده تا در طول شب شارژ اولیه‌ی دستگاه انجام شود، اما در صبح روز بعد، خریدار این گوشی با صحنه‌ای  نا فرم مواجه شده است.
خاطر نشان می‌کنیم که خریدار آیفون ۸ پلاس در این مورد از شارژر رسمی اپل و کابل لایتنینگ موجود در جعبه‌ی این گوشی هوشمند برای شارژ این محصول استفاده کرده است. در حال حاضر حداقل پنج مورد با مشکل باتری در آیفون ۸ پلاس خود مواجه شده‌اند. این گزارش‌ها از نواحی مختلف جهان از جمله تایوان، ژاپن و هنگ‌کنگ منتشر شده‌اند.
اپل تا کنون به طور رسمی پاسخی برای این مورد پیدا نکرده اما مسئول فنی شرکت اپل قول داده تا در این مورد تحقیق کنند.  با توجه به اینکه هم‌اکنون میلیون‌ها دستگاه آیفون در حال تولید شدن است، مسلما میلیون‌ها باتری لیتیوم‌-یونی نیز برای این گوشی‌ها باید تولید شود و به همین دلیل احتمال بروز مشکل در درصد کمی از این باتری‌ها چندان جای تعجب ندارد. با توجه به آنچه گفته شد، فعلا نمی‌توان با استناد به همین چند گزارش اعلام کرد که مشکل باتری آیفون ۸ پلاس یک مورد خیلی جدی و گسترده است.
البته مشکل در نوت ۷ چیز دیگری بود و تعداد گزارش ها نیز بالا بود. همانطور که میدانید نوت ۷ نیز دچار آتش گرفتگی میشد که باعث به خطر افتادن جان کاربران بود.سامسونگ سرانجام پس از ماه‌ها تحقیق در مورد مشکل گلکسی نوت ۷ به این نتیجه رسید که دلیل بروز مشکل یاد شده، خطا در طراحی باتری‌های این محصول بوده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا