اخبار

گلکسی اس ۹ لایت (galaxy S9 lite) در روز ۳۰ اردیبهشت ماه رونمایی می شود

گلکسی اس ۹ لایت (Samsung Galaxy S9 Lite) تا اواخر این هفته رونمایی خواهد شد. سامسونگ قصد دارد تا نسخه کوچک پرچم دار خود، گلکسی اس ۹ لایت را به زودی عرضه کند.
این گوشی چند وقت پیش به نام گلکسی اس ۸ لایت شناخته می شد اما “MMDDJ” که یکی از افشاگران قابل اعتماد است می‌گوید این تلفن هوشمند تنها در بازار چین عرضه می‌شود.

این گوشی فعلا تنها توسط توسعه کننده JD که زیر مجموعه فروشگاه علی بابا است به فروش خواهد رسید. عرضه گلکسی اس ۹ لایت از طریق این فروشگاه اینترنتی که به نوعی با “Alibaba” در زمینه گجت ها و محصولات فناوری رقابت دارد، به این معنی است که کاربران سایر کشورها نباید در انتظار این محصول جدید باشند.

مطالب مرتبط:

به نظر می رسد که سامسونگ برای عقب نیفتادن از تولید کنندگان چینی و هدفگذاری آن ها روی بازار چین دست به ساخت چنین گوشی مختص بازار چین زده است. این گوشی جدید نیز پیش‌تر قرار بود با نام گلکسی اس ۸ لایت عرضه شود، ولی ظاهرا سامسونگ برای یکسان بودن نام آن با پرچمداران فعلی و جلب توجه بیشتر، نام گلکسی اس ۹ لایت را انتخاب کرده است.
این گوشی هوشمند سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ با پردازنده هشت هسته‌ای، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و نمایشگر +FHD مجهز خواهد شد. اگرچه گلکسی اس ۹ لایت یک میان رده خوش‌ساخت است، ولی متاسفانه تنها کاربران چینی قادر به خرید آن خواهند بود.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا