اخبار تکنولوژی

گلکسی اس ۲۶ اولترا نام متفاوتی خواهد داشت

سامسونگ اولین مدل اولترا را در سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس خود در سال ۲۰۲۰ و زمانی که گلکسی اس ۲۰ اولترا را عرضه کرد، معرفی کرد. در حالی که این شرکت نسخه به‌روز شده این گوشی را در سال‌های بعد عرضه کرده، گلکسی اس ۲۵ اولترا که گفته می‌شود در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد، می‌تواند آخرین گوشی با این نام باشد. به گفته یک منبع آگاه، سامسونگ ممکن است نام دو مدل از سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس را تغییر دهد و از گوشی‌هایی که پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۶ معرفی شوند، شروع خواهد شد و از جمله گلکسی اس ۲۶ اولترا.

یوگش برار (@heyitsyogesh) در پست X (توئیتر سابق) ادعا می‌کند که سامسونگ می‌تواند گلکسی اولترا را به عنوان گلکسی نوت تغییر دهد، در حالی که مدل پلاس می‌تواند با Pro جایگزین شود. این نشان می‌دهد که شرکت فناوری کره جنوبی ممکن است به دنبال تغییر نام دو گوشی هوشمند پیشرفته خود باشد، در حالی که نام مدل استاندارد ممکن است بدون تغییر باقی بماند.

به گفته برار که به یکی دیگر از کاربران X پاسخ داد که نام‌های شایعه شده سری گلکسی S25 پیشتر توسط شرکت تعیین شده، تغییر نام‌های Note و Pro برای سری گلکسی اس ممکن است با مدل‌های ۲۰۲۶ سامسونگ وارد شود. اگر ادعای اطلاعاتی دقیق باشد، سامسونگ می‌تواند مدل‌های گلکسی اس ۲۶، گلکسی اس ۲۶ پرو و ​​گلکسی اس ۲۶ نوت را در سال ۲۰۲۶ معرفی کند. تغییر به نام پرو همچنین نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند چند ارتقاء بیشتر نسبت به مدل استاندارد گلکسی S26 در بخش نمایشگر و باتری داشته باشد.

گلکسی اس ۲۶ اولترا نام دیگری پیدا می کند

ارزش این را دارد که ادعاها را شایعه بدانیم، زیرا انتظار می‌رود سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S26 تا اوایل سال ۲۰۲۶ معرفی شوند. انتظار داریم در ماه‌های آینده، سازنده گوشی‌های هوشمند کره جنوبی از سری گلکسی S25 رونمایی کند. بر اساس گزارش‌های اخیر، انتظار رفته که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ از کوالکام یا Exynos 2500 سامسونگ استفاده کند.

در دیگر خبرها سامسونگ پیشتر گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی اف را با نام سامسونگ Galaxy F14 5G معرفی کرده است. اکنون این شرکت می‌تواند بزودی دو گوشی هوشمند جدید را در هند راه‌اندازی کند که از فهرست آن در BIS مشخص است. اخیراً دو گوشی هوشمند جدید با شماره مدل SM-E055F/DS و SM-M055F/DS در BIS هند ظاهر شدند. به نظر رسیده یکی از آنها گوشی Galaxy M05 خواهد بود.

گمان می‌رود که این شماره مدل‌ها با گوشی‌های هوشمند گلکسی M05 و گلکسی F05 مرتبط باشد. طبق لیست، هر دو گوشی هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد. این شماره مدل‌ها همچنین در گواهی Wi-Fi Alliance ظاهر شده‌اند. سامسونگ گلکسی M05 و F05 جانشین گوشی‌های هوشمند گلکسی F04 و گلکسی M04 می‌شوند که از قبل در بازار در محدوده مقرون به صرفه موجود هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا