اخبار تکنولوژی

گلکسی زد فلیپ ۶ نمایشگر بیرونی ضعیف تری دارد

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ باشیم که در نوع خود برجسته است.

گلکسی زد فلیپ ۵ یک ارتقاء بزرگ در سایز صفحه نمایش کاور به ارمغان آورد. دو گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ و ۴ نمایشگر کاور کوچکی داشتند و در نسل بعد سامسونگ نمایشگر بیرونی بیشتر را تدارک دید.

مدتی است که مشخص شده گلکسی زد فلیپ ۶ دارای صفحه نمایش ۳.۴ اینچی نیز خواهد بود، اما به نظر رسیده که اطلاعات مهمی فاش شده است. صفحه نمایش کاور Galaxy Z Flip 6 ممکن است از IPS LCD بهره گیرد و خبری از نمایشگر سوپرامولد نیست. این اطلاعات از یک تصویر فاش شده بوده که برخی از بهترین ویژگی‌های Z Flip 6 را برجسته می‌کند. این تصویر همچنین شامل برگه مشخصات کامل گوشی شده و فناوری نمایش برای نمایشگر دوم/کاور را به عنوان IPS فهرست می‌کند.

اگر درست باشد، کاهش قابل توجهی نسبت به Z فلیپ ۵ خواهد بود که دارای پنل Super AMOLED برای هر دو نمایشگر است. پنل‌های IPS LCD نمی‌توانند با کنتراست پنل‌های OLED مطابقت داشته باشند، زیرا از نور پس‌زمینه استفاده می‌کنند و نمی‌توانند تک تک پیکسل‌ها را برای ایجاد سیاهی عمیق خاموش کنند و همچنین تمایل بیشتری به مصرف انرژی دارند.

گلکسی زد فلیپ ۶ یک تاشو جذاب

مسلماً در یک صفحه نمایش ۳.۴ اینچی، بهره‌وری کمتر انرژی ممکن است مانعی برای خرید نباشد. اما تفاوتی را در کیفیت تصویر مشاهده خواهید کرد و با توجه به اینکه سامسونگ قیمت هر دو سری Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip را در سال جاری افزایش داده، چنین کاهشی غیرقابل قبول خواهد بود.

با این حال، ممکن است این اطلاعات دقیق نباشد. شایعات و فاش‌های منتشر شده درباره Galaxy Z Flip 6 ماه‌هاست که منتشر شده‌اند، اما تا به امروز، هیچ نشانه‌ای ندیده‌ایم که نشان دهد Z Flip 6 دارای صفحه نمایش پوششی IPS LCD است.

در دیگر خبرها سری پرچمدار بعدی تبلت سامسونگ موسوم به گلکسی تب اس ۱۰ ممکن است یک عضو کمتر از سال گذشته داشته باشد. طبق گزارش جدیدی از خانه سامسونگ در کره، این شرکت در حال تغییر استراتژی تبلت خود بوده و تنها دو مدل رده بالا را عرضه خواهد کرد: Galaxy Tab S10+ و Galaxy Tab S10 Ultra.

بنابراین، اگر این اتفاق بیافتد، گلکسی تب اس ۱۰ «ساده» وجود نخواهد داشت که به عنوان جانشین گلکسی تب اس ۹ از سال ۲۰۲۳ عمل کند. ما فرض می‌کنیم که این بدان معناست گزینه «ساده» کمترین فروش را در میان سه گانه در سال گذشته داشته است. گلکسی تب اس ۱۰ پلاس دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی خواهد بود، در حالی که اولترا با نمایشگر ۱۴.۹ اینچی همه چیز را فراتر خواهد برد. این دو طرح بسیار مشابه خواهند داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا