اخبار تکنولوژی

گلکسی زد فولد ۶ اولترا برای عرضه در بازار خاصی آماده می شود

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه جولای رویدادی را برای معرفی گوشی‌های تاشو بعدی خود برگزار کند. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این برند همچنین در حال برنامه‌ریزی است که گلکسی زد فولد ۶ با مدل دیگری به نام گلکسی زد فولد ۶ اولترا همراه شود. با این حال، یک افشای جدید نشان می‌دهد که نوع Ultra ممکن است منحصر به یک کشور باقی بماند.

در پست اخیر ایکس، افشاگر محبوب Evan Blass فاش کرد که غول فناوری کره جنوبی چندین دستگاه را در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد. این موارد عبارتند از: Galaxy Book 4 Edge، Galaxy Book 4 Edge Pro، Galaxy Buds 3، Galaxy Buds 3 Pro، Galaxy Ring، Galaxy Watch FE، Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch 7 Ultra.

فاش کننده مشخص نکرد که آیا معرفی این دستگاه‌ها در همان رویداد انجام می‌شود یا خیر. با این حال، گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که رویداد Galaxy Unpacked که طبق گزارش‌ها در ۱۰ جولای در پاریس، فرانسه برگزار می‌شود، محل رونمایی آنها خواهد بود.

گلکسی زد فولد ۶ اولترا یک مدل انحصاری

گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نیز قرار است در ۱۰ جولای معرفی شوند. با این حال، رونمایی از Z Fold 6 Ultra در همان رویداد نامشخص است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که سامسونگ در حال توسعه Z Fold 6 Ultra با شماره مدل SF-F958N، مخصوصاً برای بازار کره جنوبی است. معمولاً جزئیات غیررسمی دستگاه‌های سامسونگ که به بازار جهانی می‌روند، قبل از انواع کره‌ای آن‌ها آشکار می‌شود.

در حالی که اطلاعاتی در مورد وجود Z Fold 6 Ultra در بازار کره جنوبی منتشر شده است، هیچ وضوحی در مورد نسخه‌های جهانی آن وجود ندارد. از این رو، همچنان به نظر می‌رسد که این دستگاه ممکن است خارج از کره جنوبی عرضه نشود.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تفاوت گلکسی زد فولد اولترا با نسخه استاندارد آن وجود ندارد. مدل‌های Ultra سامسونگ در مقایسه با انواع استاندارد و پلاس، مشخصات بهتری از نظر نمایشگر، باتری و دوربین ارائه می‌دهند. همین امر را می‌توان از Z Fold 6 Ultra نیز انتظار داشت.

در دیگر خبرها سال‌هاست که شایعاتی درباره آیفون تاشو می‌شنویم. ایده یک گوشی اپل که به یک تبلت کوچک تبدیل می‌شود، آینده‌نگرانه و غیرقابل انکار به نظر می‌رسد. اما زمانی که واقعاً اتفاق بیفتد، قابل توجه بوده و جالب است.

اما یک بارقه امید جدید وجود دارد. افشا اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ و اپل قراردادی بر سر تامین نمایشگرهای دستگاه‌های تاشو اپل با سامسونگ منعقد کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که آیا این معامله صفحه نمایش یک دستگاه هیبریدی را پوشش می‌دهد یا فقط برای یک آیفون تاشو، یا شاید هر دو.

Samsung Display در حال حاضر صفحه‌نمایش‌های آیفون و مک‌بوک را عرضه می‌کند. بنابراین، تعجب آور نخواهد بود اگر اپل این همکاری را برای دستگاه‌های تاشو ادامه دهد. به خصوص که سامسونگ در حال حاضر پیشرو در گوشی‌های تاشو است.

در مورد طراحی آیفون تاشو، این هنوز هم شایعه است. برخی شایعات می‌گویند که ممکن است مانند سامسونگ Galaxy Z Flip دارای طراحی تاشو باشد. برخی دیگر پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند صفحه نمایش بزرگ‌تر و تاشو مانند تبلت داشته باشد. پتنت‌های اپل به احتمالات مختلفی اشاره می‌کنند، اما هیچ چیز تایید نشده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا