اخبار تکنولوژی

گلکسی زد فولد ۶ گوشی هیجان انگیزی خواهد بود

سری گلکسی زد فولد سامسونگ برای مدتی در صدر بازی گوشی‌های تاشو قرار داشت، اما اخیراً به نظر می‌رسد رقابت در حال افزایش است. اکنون، شایعات حاکی از آن است که گلکسی زد فولد ۶ آینده می‌تواند یک تغییر بزرگ با هدف پس گرفتن تاج تاشو باشد.

در حالی که Z Fold 5 فعلی به خوبی مورد توجه قرار گرفته، اما فاقد فاکتور شگفت انگیز برخی از تاشوهای رقیب است. اما به نظر می‌رسد سامسونگ در حال یادداشت‌برداری است. یک پتنت اخیر نشان می‌دهد که آن‌ها ظاهر «تلفن عریض» را برای ظاهری باریک‌تر کنار می‌گذارند، اما نه به قیمت استفاده‌پذیری. آنها ممکن است درک کرده باشند که تاشوهای بسیار بلند چندان جذاب نیستند.

در مقابل، شایعات به یک دستگاه گسترده‌تر با صفحه نمایش داخلی و خارجی بزرگ‌تر اشاره می‌کنند. این طراحی عریض‌تر ممکن است به معنای نسبت ابعاد متفاوتی نیز باشد که باعث می‌شود گوشی در هنگام باز شدن کمتر شبیه یک تبلت بلند و باریک باشد.

سامسونگ همچنین ممکن است یک طراحی لولای جدید با بدنه‌های متعدد ارائه دهد، فشار را به طور یکنواخت در سراسر صفحه توزیع کند و به طور بالقوه چین و چروک روی صفحه نمایش داخلی را کاهش دهد. این حق اختراع همچنین یک طرح دوربین جدید با ماژول‌ها را مستقیماً در پشت نشان می‌دهد، اما مشخص نیست که آیا این موضوع منعکس می‌شود یا خیر.

گلکسی زد فولد ۶ طراحی بهتری دارد

اگرچه طراحی نهایی ممکن است متفاوت باشد، به نظر می‌رسد Z Fold 6 نازک‌تر و عریض‌تر باشد. علاوه بر این، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که سامسونگ در حال توسعه نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر Z Fold 6 است.

انتظار می‌رود تصمیم برای عرضه گلکسی زد فولد مقرون به صرفه، سهم بازار سامسونگ را در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو چین افزایش دهد. در حال حاضر، برند کره جنوبی با سهم ۱۹ درصدی، پس از هواوی و آنر که بر بازار تسلط دارند، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد مقرون به صرفه در نیمه دوم سال ۲۰۲۴، احتمالاً در کنار نسل بعدی Z Fold 6 و Z Flip 6 در رویداد Unpacked آتی سامسونگ در ماه آگوست، رونمایی شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا