اخبار

گلکسی نوت ۹ دکمه مجزایی برای شاتر دوربین ندارد

سامسونگ گلکسی نوت ۹ به زودی معرفی می‌شود و چندی پیش بر اساس تصاویر منتشر شده از قاب محافظ این محصول، اعلام شد که پرچم‌دار جدید سری نوت سامسونگ مجهز به دکمه مجزای شاتر خواهد بود. اما امروز این موضوع رد شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
چندی پیش تصاویری از قاب محافظ گلکسی نوت ۹ فاش شد که در آن یک دکمه در کناره قاب دیده می‌شد. روز گذشته اطلاعاتی منتشر شد که بر اساس آن‌ها، اعلام شد دکمه مذکور مربوط به شاتر دوربین و همچنین تهیه اسکرین شات است. حال اکانت کاربری Ice Universe اعلام کرده است که اطلاعات منتشر شده در خصوص دکمه مذکور نادرست است و این بخش از قاب محافظ به دلیل دیگری طراحی شده است.

مطالب مرتبط:

با وجود اینکه خبر حضور دکمه شاتر در پرچم‌دار جدید سری نوت سامسونگ باعث خوشحالی طرفداران این شرکت شده بود و این افراد انتظار تجربه عکاسی جدیدی را در این محصول داشتند. اما خبر امروز رد ادعای پیشین است. زیرا گفته می‌شود بخش مذکور روی قاب محافظ، توسط تولید کننده آن طراحی شده و ربطی به خود دستگاه ندارد. در واقع در این بخش دو حفره را شاهد هستیم که کاربران در صورت تمایل می‌توانند از طریق آن یک بند کوتاه به گوشی خود اضافه کنند. این بدان معناست که هیچ دکمه اضافه ویژه‌ای در گلکسی نوت ۹ وجود نخواهد داشت. در واقع دکمه‌های این تلفن هوشمند شامل دکمه پاور، کنترل حجم صدا و دکمه Bixby خواهند بود. دکمه Bixby نیز دسترسی به نسخه به‌روز شده از این دستیار صوتی خواهد داشت که در ماه اگوست منتشر شد.
گلکسی نوت 9
البته تمام اخبار منتشر شده در خصوص گلکسی نوت ۹ تکذیب نشده‌اند. بلکه چندی پیش اعلام شد سامسونگ این تلفن هوشمند جدیدش را در ۵ رنگ عرضه خواهد کرد و رنگ قهوه‌ای به لیست رنگ‌های چهارگانه آن اضافه خواهد شد. اخبار تایید شده‌ای از سوی سامسونگ نیز مدعی شده‌اند که این محصول از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره‌مند می‌شود. گلکسی نوت ۸ دارای باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بود که افزایش آن به ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت در گلکسی نوت ۹ یک ارتقا چشمگیر به حساب می‌آید.
انتظار می‌رود که سامسونگ، گلکسی نوت ۹ را تابستان امسال در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) به همراه ساعت هوشمند Gear S4 و اسپیکر جدید Bixby معرفی کند. عرضه این محصولات نیز از اواخر ماه آگوست (مرداد – شهریور) صورت خواهد گرفت.
همان طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، سامسونگ گلکسی Note 9 مجهز به دکمه شاتر نخواهد بود. نظر شما در این خصوص چیست؟ با ما و کاربران موبایستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا