اخبار تکنولوژی

گلکسی واچ اولترا سامسونگ تاییدیه دیگری دریافت کرد

سامسونگ مجموعه بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت را در رویداد Galaxy Unpacked که در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. این ساعت دارای سه مدل Galaxy Watch 7، گلکسی واچ اولترا و Galaxy Watch FE خواهد بود. اکنون، اداره استانداردهای هند (BIS) سه دستگاه پوشیدنی آینده را تایید کرده است.

بر اساس اطلاعات فاش شده مختلف، می‌دانیم که گلکسی واچ ۷ دارای چهار نسخه SM-L300، SM-L305، SM-L310 و SM-L315 خواهد بود، گلکسی واچ اولترا دارای یک نسخه، SM-L705F و گلکسی واچ FE دارای یک نوع SM-R861 خواهد بود. البته اداره استانداردهای هند به تازگی آن شش مدل را تایید کرده است.

این نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه این سه ساعت هوشمند در هند است. این تعجب آور نیست زیرا سامسونگ تمام ساعت‌های هوشمند خود را اخیراً به بازار هند آورده است. با این حال، گواهی به ما تأیید می‌دهد. این برند می‌تواند این سه ساعت را بلافاصله پس از عرضه جهانی در هند عرضه کند.

بر اساس افشای اخیر، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا دارای یک چیپست با پنج هسته پردازشی و ۳ نانومتری خواهند بود. بنابراین، از نظر تئوری، این دو ساعت هوشمند باید در مقایسه با ساعت‌های هوشمند فعلی سامسونگ، گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک، که دارای چیپست با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و ۵ نانومتری هستند، بسیار سریع‌تر و کارآمدتر باشند.

گلکسی واچ اولترا در نزدیکی رونمایی

گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا دارای GPS دو فرکانس L1+L5 خواهند بود. در مقایسه، مدل‌های سری Galaxy Watch 6 دارای GPS تک فرکانس هستند. بنابراین، پوشیدنی‌های آینده قادر خواهند بود فعالیت‌های خارج از منزل، از جمله پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری را با دقت بیشتری ردیابی کنند. در کنار آن، گلکسی واچ ۷ و واچ اولترا ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهند داشت. مدل‌های فعلی دارای ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستند.

گلکسی واچ ۷ از مواد آرمور آلومینیوم ۲ ساخته خواهد شد، نسخه بعدی و احتمالاً قوی‌تر آرمور آلومینیوم که مدل‌های گلکسی واچ ۶ از آن ساخته شده‌اند. گلکسی واچ ۷ اولترا از مواد سخت‌تری برخوردار است، تیتانیوم درجه ۴، شبیه به اپل واچ اولترا ۲. واچ ۷ و همچنین واچ اولترا از محافظ کریستال یاقوت کبود بر روی صفحه نمایش، مشابه مدل‌های فعلی برخوردار خواهند بود.

در دیگر خبرها به گفته ۹۱mobiles، با دریافت تاییدیه بلوتوث SIG و اکنون گواهی BIS در هند، شایعات به نفع رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ در ماه جولای ادامه می‌یابد. به لطف این فرآیند صدور گواهی، احتمال عرضه قریب‌الوقوع سری گلکسی واچ ۷ آینده وجود دارد.

این پرونده چهار مدل را برای سری گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد: SM-L300، SM-L305F، SM-L310 و SM-L315F. علاوه بر این، Galaxy Watch Ultra با شماره مدل SM-L705F فهرست شده است، در حالی که Watch FE در زیر SM-R861 رویت می‌شود. این طیف وسیع‌تر از مدل‌ها نشان‌دهنده استراتژی سامسونگ برای پاسخگویی به بخش‌های قیمتی مختلف است: سطح پایه، میان‌رده و رده بالا، به‌طوری‌که Watch FE برای کاربران کم بودجه و اولترا برای کاربرانی با بودجه بالا.

افشای اطلاعات برخی از مشخصات کلیدی گلکسی واچ ۷ و واچ اولترا را فاش کرده است. گلکسی واچ ۷ در سایزهای ۴۰ و ۴۴ میلیمتری با گزینه‌های رنگ سبز و کرم عرضه خواهد شد. این مدل صفحه نمایش کریستالی یاقوت کبود با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت دارد و ساختاری بادوام با IP68 و ۵ATM مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را حفظ می‌کند. ظرفیت باتری نیز مشخص شده است، مدل ۴۰ میلیمتری دارای باتری ۳۰۰ میلی آمپرساعتی و مدل ۴۴ میلیمتری دارای باتری ۴۲۵ میلی آمپرساعتی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا