اخبار تکنولوژی

گلکسی واچ FE سامسونگ تایید شد

شرکت سامسونگ در رویداد آنپکد بعدی نسل جدید گوشی‌های تاشو و چندین مدل ساعت هوشمند سری گلکسی واچ ۷ را رونمایی خواهد کرد و به شایعات پایان می‌دهد. یکی از این ساعت‌ها گلکسی واچ FE است.

در گذشته بارها شایعه شده است که یک ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ مقرون به صرفه در کار است. انتظار داریم در رویداد Galaxy Unpacked همراه سری گلکسی واچ ۷ و گلکسی رینگ رونمایی شود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه برند کره جنوبی  نسخه FE از ساعت گلکسی را معرفی کند، وجود دارد، اما گفته می‌شود که گلکسی واچ ۴ نامیده می‌شود. اکنون، طبق گزارش جدید، ساعت مقرون به صرفه گلکسی در صفحات پشتیبانی رسمی وب سایت‌های سامسونگ در انگلستان و آمریکای لاتین دیده شده است.

سامسونگ Galaxy Watch FE با شماره مدل SM-R861 در وب سایت‌های سامسونگ انگلستان و سامسونگ در آمریکای شمالی لیست شده است. این به عرضه نزدیک آن اشاره دارد. قابل ذکر بوده، گواهی TDRA همان ساعت هوشمند، نام گلکسی واچ FE را تایید کرد. آخرین گزارش یعنی صفحات پشتیبانی هیچ جزئیات کلیدی از دستگاه پوشیدنی آینده را نشان نمی‌دهد. اما ورود ساعت گلکسی مقرون به صرفه را تقویت می‌کند.

گلکسی واچ FE سامسونگ در نزدیکی

سامسونگ Galaxy Watch FE با شماره مدل SM-R861 نیز اخیراً در وب سایت FCC مشاهده شده است. پشتیبانی از شارژ بی سیم ۵ واتی را فاش کرد. گزارش دیگری نشان داد که این پوشیدنی در بازارهای ایالات متحده، کره و جهانی در دسترس خواهد بود. اوان بلاس، یک مشاور معروف، لیستی از محصولات آینده سامسونگ را که شامل Galaxy Watch FE نیز می‌شود، به اشتراک گذاشته بود.

در حالی که اکنون شانس خرید یک گلکسی واچ مقرون به صرفه قوی‌تر به نظر می‌رسد، اما این سردرگمی همچنان وجود دارد که سامسونگ آن را گلکسی واچ FE یا گلکسی واچ ۴ (۲۰۲۴) معرفی کند. این به این دلیل است که مدل دوم دارای همان شماره مدل SM-R860 است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا