اخبار تکنولوژی

گلکسی S26 اولترا با دوربین ۳۲۰ مگاپیکسل معرفی می شود

سامسونگ در اوایل سال جاری سه دستگاه از سری گلکسی S23 را روانه بازار کرده بود و یک مدل FE نیز به عنوان چهارمین گوشی هوشمند از سری گلکسی S23 به این سری ملحق خواهد شد. با توجه به سری بعدی گلکسی اس ۲۴، عرضه دستگاه‌های سری گلکسی اس ۲۴ تنها در سال آینده انتظار می‌رود و همانطور که سامسونگ همیشه انجام می‌دهد، این سری ممکن است در ماه ژانویه یا فوریه ۲۰۲۴ رونمایی شود. اما گویی سری گلکسی اس ۲۶ قرار است در نسخه اولترا طوفانی باشد.

اکنون، خبرهای هیجان انگیزی رسیده است که به دستگاه گلکسی اس ۲۶ اولترا این برند اشاره دارد و این دستگاه ممکن است دارای سنسور دوربین ۳۲۰ مگاپیکسلی در عقب خود باشد.

افشاگر پلتفرم توییتر، Revegnus (@Tech_Reve) قبلاً در پلتفرم میکروبلاگینگ به اشتراک گذاشته بود که سامسونگ احتمالاً برخی از سنسورهای ISOCELL خود را که شامل سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی HP7، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN6 و سنسور ۴۴۰ مگاپیکسلی HU1 می‌شود، تولید خواهد کرد. نیمی از سال ۲۰۲۴، و پس از آن، اطلاعات دهنده فاش کرده بود که این برند ممکن است از این سنسورهای دوربین در هیچ یک از دستگاه‌های خود استفاده نکند.

گلکسی S26 اولترا دوربین فوق العاده باکیفیت دارد

وی خاطرنشان کرد که سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN6 ممکن است توسط سازندگان چینی استفاده شود، در حالی که سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی HP7 که در ابتدا قرار بود در گلکسی اس ۲۵ آینده استفاده شود، به دلیل هزینه‌های بیش از حد قابل استفاده نخواهد بود. این افشاگر اکنون با توجه به پست‌های قبلی خود به اشتراک گذاشته که گفته می‌شود سامسونگ به غیر از سنسورهای ۲۰۰ مگاپیکسلی HP7 و ۴۴۰ مگاپیکسلی HU1، یک سنسور دوربین ۳۲۰ مگاپیکسلی نیز دارد، و او پیشنهاد می‌کند که احتمالاً گلکسی اس ۲۶ اولترا این سنسور دوربین را دارد.

در این مرحله، صحبت در مورد گوشی هوشمند Galaxy S26 Ultra خیلی زود است و احتمالاً این دستگاه در دو سال آینده عرضه نخواهد شد. برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه باید مدت زیادی منتظر بمانیم و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشیم، ممکن است به زودی حداقل با جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند آشنا شویم.

گلکسی اس ۲۳ اولترا جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ است که در فوریه ۲۰۲۳ معرفی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و دوربین چهارگانه با سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی، ۱۰ مگاپیکسلی و ۱۰ مگاپیکسلی است. گلکسی اس ۲۳ اولترا همچنین دارای قلم S Pen داخلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۱۳ است.

گلکسی اس ۲۳ اولترا یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار است و دارای مشخصات و ویژگی های عالی است. این گوشی برای کسانی که به دنبال بهترین تجربه گوشی هوشمند هستند، یک انتخاب عالی است. به هر حال باید منتظر ماند تا شرکت سامسونگ در نهایت محصول جدید خود یعنی گلکسی اس ۲۶ را سال ۲۰۲۶ معرفی و عرضه کند. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتر دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا