اخبار تکنولوژی

گوشی آنر ایکس ۵۰ به شارژ ۳۵ واتی مجهز است

گوشی آنر ایکس ۵۰ که دارای شماره مدل ALI-AN00 است، اخیراً توسط پایگاه TENAA در چین تاییدیه دریافت کرد. اکنون این گوشی هوشمند در بانک اطلاعاتی سازمان ملی صدور گواهینامه چین رویت شد.

لیستی که اسکرین شات آن منتشر شده است، قابلیت شارژ سریع دستگاه را فاش می‌کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، آنر ممکن است شارژری با شماره مدل HN-110320C00 / HN-110320C01 را در بسته خرده فروشی Honor X50 ارائه کند. این شارژر حداکثر سرعت شارژ تا ۳۵ وات را دربرمی‌گیرد.

لیست TENAA از Honor X50 که هفته گذشته منتشر شد، تقریباً همه چیز را در مورد آن فاش کرد. انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح Full HD + و نرخ نوسازی بالا باشد. سایز این دستگاه ۷.۹۸ میلی متر و وزن آن ۱۸۵ گرم خواهد بود. در قسمت جلو، X50 یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. در بخش عقب دو حسگر ۱۰۸ و ۲ مگاپیکسلی گنجانده شده و در کنار آن باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Magic UI پرداخت.

آنر ایکس ۵۰ یک گوشی برجسته

تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ به Honor X50 قدرت می‌دهد. لیست TENAA همچنین نشان داد که دستگاه با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. باتری ۵۷۰۰ میلی آمپرساعتی در آن قرار گرفته که از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی دارد. X50 همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بوده و به عنوان جانشین ایکس ۴۰ عرضه می‌شود.

برند آنر هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. سال جاری نیز با ایکس ۵۰ قصد دارد جانشین ارزشمند را که دارای طراحی و مشخصات بهبودیافته است، عرضه دارد. در اخباری مرتبط شرکت آنر به تازگی در کنار سری گوشی آنر ۹۰ خود یک ایربادز شیک به نام آنر Earbuds X5 را معرفی کرده که ارزان قیمت است و طراحی جذابی برای آن در نظر گرفته شد.

آنر Earbuds X5 یک مدل بی سیم بوده که گزینه‌ای اقتصادی تلقی می‌شود. شرکت سازنده مجموعه ویژگی استانداردی روی آن تعبیه کرده اما خبری از فناوری ANC نیست. داخل هر گوشی یک درایور ۱۳.۴ میلیمتری گنجانده شده و با برنامه Honor AI Space این امکان مهیا می‌شود که هر گوشی را جداگانه کنترل کنید. عمرباتری با کیس شارژ به بیش از ۲۷ ساعت می‌رسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا