اخبار تکنولوژی

گوشی آنر ۲۰۰ لایت تاییدیه امارات را گرفت

با توجه به گواه‌های جدید، به نظر می‌رسد Honor در حال تهیه گوشی‌های هوشمند جدید برای بازار جهانی است. برای کسانی که نمی‌دانند، این شرکت گوشی‌های هوشمند سال گذشته سری آنر ۱۰۰ را عرضه کرد. حالا به نظر می‌رسد Honor روی نسخه به‌روز شده سری شماره‌دار کار می‌کند. گواهی جدید از امارات متحده عربی آماده که نشان می‌دهد آنر ۲۰۰ لایت در نزدیکی معرفی است.

سری Honor 100 سال گذشته تنها از دو مدل تشکیل شده بود: استاندارد و پرو. با این حال، اکنون ممکن است نه دو مدل بلکه سه مدل را ببینیم زیرا گواهی برای نسخه جدید Lite دردسترس قرار گرفت. Honor 200 Lite با شماره مدل LLY-NX1 توسط TRDA  در امارات متحده عربی گواهس دریافت کرده است.

گواهی که توسط TheTechOutlook فاش شده چیزی جز نام و شماره مدل دستگاه را فاش نمی‌کند. از این رو هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه نداریم. بیایید بررسی کنیم که سری‌های قبلی چه ویژگی‌هایی داشتند تا بتوانیم ایده‌ای از انتظارات از سری آنر ۲۰۰ داشته باشیم.

سری آنر ۱۰۰ بازار گوشی‌های هوشمند رده بالا را هدف قرار داده بود. این گوشی‌ها دارای نمایشگرهای OLED استثنایی با وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و همچنین روشنایی بالا بودند. این گوشی‌ها همچنین از پردازنده سطح بالایی مانند Snapdragon 7 Gen 3 و مدل پرو مجهز به چیپ پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 بود.

در بخش دوربین، هر دو گوشی دارای سنسور OIS اولیه ۵۰ مگاپیکسلی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض بودند، در حالی که مدل پرو دارای یک لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی اضافی است. علاوه بر این، هر دو گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی داشته، در حالی که پرو دارای شارژ بی سیم نیز است.

با این حال، سری آنر ۱۰۰ دارای دو گوشی هوشمند رده بالا بود. با این حال، گواهی‌های آنر ۲۰۰ نشان داده که گزینه مقرون به صرفه‌تری وجود خواهد داشت. سری آنر ۱۰۰ ترکیبی از عملکرد و نمایشگر خوب را نشان می‌دهد. از این رو، ما انتظار داریم که در دو مدل آینده منعکس شود. با این حال، نسخه لایت برخی مصالحه‌ها را برای کاهش هزینه‌ها حفظ می‌کند.

آنر ۲۰۰ لایت در نزدیکی

در دیگر خبرها ۱۶ فوریه، آنر رویدادی را در هند برگزار کرد تا سه محصول Honor X9b، Honor Choice Earbuds X5 و Honor Choice Watch را معرفی کند. از امروز، ساعت آنر Choice Watch برای خرید در چین در دسترس خواهد بود.

Choice Watch برای خرید از طریق ExplorerHonor.com، آمازون و فروشگاه‌های آفلاین در دسترس خواهد بود. قیمت معمولی این ساعت هوشمند ۶۴۹۹ روپیه (۷۸ دلار) است. با این حال، در حال حاضر، این دستگاه با قیمت اولیه ۵۹۹۹ روپیه (۷۲ دلار) برای خرید در دسترس است. می‌توان آن را در رنگ‌های سفید و مشکی خریداری کرد.

آنر Choice Watch دارای صفحه نمایش ۱.۹۵ اینچی AMOLED با وضوح ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل و پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن است. گفته می‌شود باتری ۳۰۰ میلی آمپرساعتی دارد. طبق گفته‌های این برند، با استفاده معمولی با شارژ کامل، می‌تواند تا ۱۲ روز دوام بیاورد.

هنگامی که صحبت از ناوبری به میان می‌آید، ساعت Choice با پشتیبانی از مسیریابی GPS، GLONASS، Galileo، BDS و QZSS ارائه می‌شود. با اتصال بلوتوث ۵.۳ موجود، ساعت هوشمند را می‌توان برای تماس صوتی از طریق بلوتوث فراخوانی کرد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا