اخبار تکنولوژی

گوشی آنر Magic V3 دارای ضخامت باریک است

Honor Magic V2 همچنان عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو فولد جهان شناخته می‌شود. در جولای سال گذشته با ضخامت ۴.۷ و ۹.۹ میلیمتر در حالت باز و تاشو به بازار عرضه شد. اکنون، این برند در حال آماده‌سازی جانشین گوشی تاشو است. آنر یک تیزر رسمی از آنر Magic V3 در پلتفرم میکروبلاگینگ Weibo به اشتراک گذاشته که برخی از جزئیات کلیدی را فاش می‌کند.

آنر Magic V3 یک گوشی تاشو فوق العاده باریک و همه کاره است. این شرکت به تعمیق تحقیقات و نوآوری خود در زمینه صفحه نمایش تاشو ادامه می‌دهد. Honor حتی پس از موفقیت Magic V2 در جنبه ضخامت متوقف نمی‌شود. پست Weibo نشان می‌دهد که وقتی گوشی همراه با یک جزیره بیرون زده دوربین در پنل عقب تا شود چقدر باریک به نظر می‌رسد. با کمال تعجب، Magic V2 و حتی جانشین آتی آن از بسیاری از تلفن‌های فلیپ موجود در بازار باریک‌تر هستند.

ابعاد دقیق Magic V3 در حال حاضر مشخص نیست. اما قطعاً می‌توان انتظار داشت که باریک‌تر از مدل قبلی خود باشد. در یک پست جداگانه، Honor همچنین تایید کرد که Magic V3 دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند محافظت از چشم هوش مصنوعی و ضد تقلب با هوش مصنوعی خواهد بود. گوشی تاشو بزودی عرضه خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه بدانیم. شایعه شده است که Magic V3 ماه آینده در چین عرضه می‌شود.

آنر Magic V3 در راه است

گوشی آنر Magic V3 دارای ضخامت باریک است

طبق اطلاعات فاش شده، Magic V3 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود. پیش بینی شده که با وجود داشتن فرم باریک از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی می‌کند. طبق یک لیست گواهی ۳C، ظاهراً این تلفن تاشو از شارژ سریع ۶۶ واتی و همچنین اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.

در دیگر خبرها در کنار عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند سری آنر ۲۰۰، این برند لپ تاپ جدیدی را نیز معرفی کرد. این مدل آنر MagicBook Pro 16 است که برای اولین بار در MWC امسال در فوریه معرفی شد و سپس در ماه بعد به بازار چین رسید. این دستگاه دارای طراحی پریمیومی به همراه مشخصات قدرتمند است.

آنر MagicBook Pro 16 دارای طراحی تمام فلزی با فناوری نوآورانه اسپری رنگ آمیزی سه بعدی است. وزن آن تنها ۱.۷۹ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۹.۹ میلی متر است. از نظر صفحه نمایش، مجیک بوک پرو ۱۶ دارای پنل ۱۶ اینچی با رزولوشن ۳۰۷۲ در ۱۹۲۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز است. این نمایشگر حاشیه‌های باریکی به اندازه ۲.۳۶ میلی‌متر دارد و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن ۹۳ درصد است. همچنین دارای ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3، قابلیت HDR 400، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و فناوری کاهش نور پویا است.

در قسمت صدا، دستگاه به شش بلندگو شامل چهار ساب ووفر و دو توییتر مجهز شده است. گفته می‌شود که این اولین لپ تاپ مبتنی بر ویندوز با صدای فضایی است. در بخش فنی، MagicBook Pro 16 پردازنده اینتل Core Ultra 5 را در خود جای داده است. پردازنده گرافیکی Intel Arc یکپارچه روی آن وجود دارد. این دستگاه دارای سیستم دفع گرما هم است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا