اخبار تکنولوژی

گوشی آیکیو Z9 پرو تاییدیه هند را گرفت

به دنبال عرضه اخیر آیکیو Z9 لایت و آیکیو Z9 در ماه گذشته، آیکیو در حال آماده شدن برای گسترش سری Z خود با معرفی آیکیو Z9 پرو است. آیکیو Z9 پرو جانشین آیکیو Z7 پرو خواهد بود.

اکنون، این دستگاه در دفتر استانداردهای هند رویت شده و تأیید می‌کند که آن نهاد نظارتی راه‌اندازی آن در کشور را روشن کرده است. این گوشی با شماره مدل I2305 در گواهی‌های BIS مشاهده شده است. احتمالاً ویژگی‌های مشابه ویوو T3 Pro 5G (شماره مدل V2404) دارد.

اگرچه در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه وجود ندارد، شایعه شده که در ماه آگوست عرضه خواهد شد. ظاهراً این گوشی در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در رنگ‌های سفید و نارنجی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که ویوو T3 Pro را با ۸ گیگابایت رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی در رنگ‌های نارنجی و سبز عرضه کند.

در حالی که جزئیات دقیق هنوز تایید نشده، انتظار می‌رود Z9 پرو دارای صفحه نمایش AMOLED باشد. افشای اطلاعات نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) باشد.

آیکیو Z9 پرو در نزدیکی

در اخبار مرتبط، آیکیو پیشتر ساعت GT را در بازار چین عرضه کرده که دارای صفحه نمایش مربع شکل ۱.۸۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل و بند لاستیکی نرم با قابلیت باز شدن سریع است. ۲۱ روز عمر باتری را با بلوتوث ارائه می‌دهد و از eSIM برای ارتباط مستقل پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های کلیدی شامل رونویسی صدای بی‌درنگ با هوش مصنوعی برای یادداشت‌برداری، ایجاد واچ فیس با هوش مصنوعی، نقشه‌های Baidu برای ناوبری و مقاومت در برابر آب ۲ATM است.

در دیگر خبرها آیکیو Z9 توربو مدل برتر در سری گوشی‌های هوشمند Z9 است که امروز در چین عرضه شد. این یک محصول جدید در سری Z9 بوده و جدیدترین محصول بوده که دارای مشخصات قاتل پرچمدار است. Z9 Turbo نیز در مقایسه با برادران خود کاملاً متفاوت است.

آیکیو Z9 Turbo دارای همان صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K، حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز در مدل استاندارد است. همچنین اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد. طراحی این گوشی نیز شبیه به برادران خود با قاب تخت و جزیره دوربین مربعی شکل iQOO 12 است. دستگاه دارای استاندارد IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده که در شرایط مرطوب کارآیی دارد.

در بخش دوربین، Z9 Turbo دارای یک دوربین دوگانه عقب بوده که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 با پشتیبانی از OIS و یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربیدر بخش سخت افزاری، iQOO Z9 Turbo دارای پردازنده Snapdragon 8s Gen 3 است. تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x به همراه ۱۶ گیگابایت رم مجازی را هم دربرمی‌گیردن سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا