اخبار تکنولوژی

گوشی اقتصادی ردمی A3x شیائومی رونمایی شد

ردمی به سفر خود برای ارائه گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه‌تر به بازار ادامه می‌دهد. آخرین موردی که وارد شده ردمی A3x است. اخیراً در پاکستان عرضه شده و انتظار می‌رود به زودی در مناطق دیگر نیز به فروش برسد. این گوشی دارای یک بازار هدف در سطح مبتدی است که بر مصرف کنندگانی که به دنبال یک گوشی شیک در محدوده مقرون به صرفه هستند، تمرکز دارد.

ردمی A3x به دلیل طراحی و کیفیت ساخت خود متمایز است. به طور معمول، یک گوشی در بخش ابتدایی با کیفیت ساخت پلاستیکی عرضه می‌‌شود. علاوه بر این، طراحی ممکن است شبیه یک برچسب قیمت ارزان‌تر باشد. با این حال، برای ردمی A3x، این شرکت یک طراحی با کیفیت بالا و زیبایی شناسی را انتخاب کرد.

Redmi A3x با بدنه عقب شیشه‌ای عرضه می‌شود که لمس پریمیومی را به آن ارائه می‌کند. سه گزینه رنگ برای انتخاب وجود دارد که شامل مشکی نیمه شب، سفید مهتابی و سبز شفق قطبی می‌شود. مدل‌های مشکی و سبز دارای یک حلقه طلایی در اطراف ماژول دوربین دایره‌ای هستند که لمس زیبایی را ارائه می‌دهد. در مقابل، مدل سفید دارای یک حلقه نقره‌ای برای ظاهری باکلاس‌تر است.

A3x با صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ عرضه می‌شود. برای نرم کردن آن، این گوشی دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این گوشی دارای سیستم دوربین رده پایه است. در قسمت عقب، سیستم دوگانه ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. در همان زمان، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی روی ناچ قرار می‌گیرد.

ردمی A3x از راه رسید

این گوشی با تراشه Unisoc T603 همراه با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. این پردازنده قرار نیست برای استفاده‌های بالا استفاده شود، چیزی که در بخش ابتدایی انتظار دارید. این تلفن هوشمند همچنین دارای باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۱۵ واتی است. بنابراین، عمر باتری نباید مشکلی ایجاد کند. در نهایت، در بخش نرم افزار، جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۴ را در اختیار دارد.

A3x در یک نسخه ۳/۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. شیائومی پاکستان آن را با برچسب قیمت PKR.18,999 تقریباً ۶۹ دلار عرضه کرده است. در دیگر خبرها اولین پرچمدار با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ احتمالاً سری ۱۵ شیائومی خواهد بود. در جدیدترین اخبار، اطلاعاتی که در مورد Digital Chat Station منتشر شده، جزئیاتی در مورد سیستم دوربین گوشی شیائومی ۱۵ پرو به اشتراک گذاشته است.

پرچمدار فعلی شیائومی ماژول فلاش را در جزیره دوربین قرار می‌دهد، با این حال، ممکن است این مورد برای پرچمدار آینده Pro صدق کند. طبق گفته‌های سازنده، ماژول فلاش خارج از ماژول دوربین قرار می‌گیرد. ممکن است نشان دهنده سنسورهای بزرگ‌تر برای پرچمدار آینده باشد.

سیستم دوربین شیائومی ۱۴ پرو شامل دوربین‌های سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی شده که باید به دوربین اصلی OmniVision Light Hunter 900 (1/1.31اینچ)، Samsung JN1 (1/2.76 اینچ) برای تله‌فوتوی ۷۵ میلی‌متری که روی اجسام نزدیک به ۱۰ سانتی‌متر فوکوس می‌کند و ۱۴ میلی‌متر دیگر اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا