اخبار

گوشی ال جی ایکس پاور توسط اپراتورهای Sprint و Boost Mobile هم عرضه خواهد شد

همان‌گونه که در جریان هستید، گوشی ال جی ایکس پاور (LG X Power) هم اکنون به واسطه اپراتور Cricket در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود و این در حالی است که دو اپراتور دیگر با نام‌های Sprint و Boost Mobile هم در نظر دارند نسخه LTE+ این محصول مقرون به صرفه را، در لیست محصولات اندرویدی تحت قرارداد خود قرار دهند.
بر این اساس از هفته آینده، ال جی ایکس پاور به صورت آنلاک و تنها به واسطه فروشگاه‌های این دو اپراتور با قیمت پایه ۱۲۹٫۹۹ دلاری به علاوه مالیات به بازار عرضه خواهد شد. البته اپراتورهای Sprint و Boost Mobile، طرح اقساطی فروش این محصول را هم در دستور کار خود قرار داده‌اند، به طوری که خریدار در ابتدا نیاز نیست مبلغی را پرداخت کند و هزینه آن را طی ۲۴ ماه با اقساط ۹ دلاری می‌پردازد.
در هر حال گوشی ال جی ایکس پاور با دارا بودن یک باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نمی‌خواهد که کاربران در هنگام کار با این دستگاه، نگران تمام شدن شارژ گوشی خود باشند.
در سوی دیگر، ال جی X Power دارای یک نمایشگر ۵٫۳ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بوده و با چنین رزولوشن تصویری، تراکم پیکسلی ۲۷۷ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می دهد. قدرت ال جی ایکس پاور از یک تراشه‌ی مدیاتک MT6735 با سرعت پردازش ۱٫۱۴ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 تأمین می‌شود.
این دستگاه به ۲ گیگابایت رم مجهز شده و تنها ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. در پنل پشتی گوشی LG X Power یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود و در جلوی آن برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که مدل تحت قرار داد اپراتور Boost Mobile این محصول، تنها از ۱۰ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد، با این حال امکان دسترسی به فضای بیشتری با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی نیز تعبیه شده است.
در سوی دیگر، مدل عرضه شده توسط اپراتور Sprint گوشیال جی ایکس پاور ، به لطف تراشه مدیاتک از شبکه LTE+ پشتیبانی کرده و این در حالیست که به طور پیش‌فرض از اندروید ۶ مارشملو قدرت گرفته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا