اخبار تکنولوژی

شیائومی میکس فولد ۳ با طراحی لولای جدید از راه می رسد

انتظار می‌رود شیائومی میکس فولد ۳ را ماه آگوست در چین معرفی کند. پیش از رونمایی، کارخانه شایعات به طور فعال جزئیات جدیدی در مورد آن منتشر کردند.

به تازگی کاربر Digital Chat Station نشان داد که این دستگاه به لطف قرار دادن یک لولای جدید قطره‌ای، مقاومت بهتری در برابر سقوط دارد. همانطور که در بالا مشاهده می‌شود، افشاگر ادعا کرده که MIX Fold 3 باریک و سبک وزن خواهد بود. این گوشی با سایر گوشی‌های تاشو مانند Honor Magic V2 و Find N3 رقابت خواهد کرد.

میکس فولد ۳ شیائومی در راه است

افشاگر افزود که نمونه اولیه MIX Fold 3 دارای بدنه شیشه‌ای با لبه‌های خمیده و روکش سفید است. در حال حاضر، هیچ برندی وجود ندارد که گوشی تاشو به رنگ سفید ارائه دهد. به گفته DCS، میکس فولد ۳ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این گوشی تاشو مجهز به دوربین چهارگانه است.

در گزارش قبلی، افشاگر  اشاره کرد که گوشی از دوربین تله فوتو با زوم ۳.۲ برابر و دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال ۵ برابر بهره می‌برد. او افزود که MIX Fold 3 از شارژ سیمی ۶۷ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی دارد. برای یادآوری، MIX Fold اصلی و MIX Fold 2 از شارژ بی سیم پشتیبانی نکرده و این مدل چنین ویژگی را دارد.

در اخباری مرتبط شرکت شیائومی هفته‌های گذشته گوشی جذاب شیائومی CIVI 3 را معرفی کرد که دارای طراحی شیک و مشخصات قابل توجه بود و نظر هر فردی را جلب می‌کرد. حال در جدیدترین خبر مطلع شده‌ایم که نسخه‌ی نسخه ۱ ترابایتی شیائومی CIVI 3 عرضه شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

شیائومی CIVI 3 پیشتر راهی بازار شد و اکنون بهترین پیکربندی آن با ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه شده است. این نسخه ۴۱۹ دلار قیمت داشته و نسبت به نسخه ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی ۳۴۹ دلاری، قیمت بیشتری دارد. در سوی دیگر نسخه ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی ۳۷۷ دلار است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا