اخبار تکنولوژی

گوشی اوپو Reno 11A با نمایشگر امولد معرفی شد

گوشی اوپو Reno 11A به تازگی در ژاپن رونمایی شد. برخی از ویژگی‌های کلیدی دستگاه شامل صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED، سیستم دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی می‌شود.

گوشی Reno 11A دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED است که وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه با اندروید ۱۴ از پیش بارگذاری شده همراه بوده که با ColorOS 14 عرضه می‌شود. مدل دارای حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر برای امنیت بیشتر است.

در عقب، رنو ۱۱A دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. Reno 11A دارای چیپست Dimensity 7050 بوده و این گوشی با ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه می‌شود.

اوپو Reno 11A بزودی در راه های بیشتر

رنو ۱۱A ویژگی‌های دیگری مانند Wi-Fi 802.11ax، بلوتوث ۵.۲، GPS، NFC، پورت USB-C و شاسی دارای استاندارد IP65 را ارائه می‌دهد. ابعاد دستگاه ۱۶۲ در ۷۵ در ۷.۶ میلیمتر و وزن آن ۱۷۷ گرم است. پیش فروش Reno 11A با قیمت (۳۰۷ دلار) در حال حاضر در ژاپن فعال بوده و قرار است از ۲۷ ژوئن در این کشور به فروش برسد. می‌توان آن را در رنگ بنفش مرجانی و سبز تیره خریداری کرد.

برای کسانی که نمی‌دانند، همین دستگاه در حال حاضر در بازارهای دیگر با نام Reno 11F موجود است. در هند، این دستگاه با نام اوپو F25 Pro به فروش می رسد. در دیگر خبرها اوپو گوشی هوشمند سری Find X7 را در اوایل سال جاری در چین عرضه کرد و با استقبال چشمگیر خریداران مواجه شد. مدل اولترا با ویژگی‌های دوربین خود که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT 900، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی LYT 600 فوق عریض، دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 65 میلی‌متری ۳x و دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 135 میلی‌متری ۶ برای متمایز شد. اکنون اطلاعاتی درباره گوشی فایند ایکس ۸ اولترا اوپو منتشر شد.

چند ماهی است که بازار با گزارش‌ها و گمانه زنی‌های سری اوپو Find X8 سر و صدا کرده است. در حال حاضر مشاور معروف DCS به مشخصات دوربین گوشی هوشمند Find X8 Ultra اشاره کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند در حال حاضر دارای چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در عقب است که دو تا از دوربین‌ها می‌توانند واحدهای تله فوتو پریسکوپ باشند.

وی همچنین اشاره کرد که نمونه اولیه آن قرار است از قابلیت‌های یک لنز پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی فراتر رود. این به این معنی که شرکت می‌تواند این گوشی را با قابلیت زوم اپتیکال بهتری نسبت به نسل قبلی خود عرضه کند. این گوشی هوشمند می‌تواند از دوربین سونی IMX858 که در گوشی هوشمند X7 Ultra دیده بودیم صرف نظر کند. در حال حاضر بتن زیادی در مورد این سری در دسترس نیست، اگرچه DCS پیشتر در پست خود گفته بود که این سری می‌تواند در اوایل سه ماهه چهارم امسال عرضه شود.

Find X8 ممکن است از چیپست مدیاتک Dimensity 9400 استفاده کند و Find X8 Ultra می‌تواند با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ وارد بازار شود. به غیر از این Find X8 انتظار می‌رود که دارای حسگر اثرانگشت اپتیکال درون صفحه‌نمایش باشد، در حالی که مدل اولترا ممکن است با سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه‌نمایش عرضه شد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا