اخبار تکنولوژی

گوشی اینفینیکس Note 30 VIP Racing Edition در راه است

روز گذشته، موکول شارما، منبع خبر، فاش کرد که اینفینیکس قصد دارد نسخه مسابقه‌ای VIP اینفینیکس نوت ۳۰ را در بازار جهانی عرضه کند. اطلاعات دهنده همچنین چند رندر از دستگاه را به اشتراک گذاشت. اکنون، این برند خود یک تیزر جدید منتشر کرده تا اشاره‌ای به ورود نسخه ویژه از Infinix Note 30 VIP موسوم به اینفینیکس Note 30 VIP Racing Edition داشته باشد.

به گفته شارما، Infinix Note 30 VIP Racing Edition با یک عنصر طراحی متمایز عرضه خواهد شد، یک قاب عقب سیاه و سفید که با چراغ‌های LED سه رنگ در رنگ‌های آبی، سبز و قرمز تزئین شده است. این طراحی آن را از سایر اسمارت‌فون‌های گران‌قیمت با برند BMW، مانند iQOO 11 Legend BMW Edition و Galaxy S23 Ultra BMW Edition متمایز می‌کند.

در حالی که اطلاعات خاص در مورد تاریخ عرضه محدود بوده، به نظر می‌رسد که این دستگاه نسخه انحصاری در آینده نزدیک وارد بازار جهانی  شود. Infinix Note 30 VIP یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رنگ ۱۰ بیتی ارائه می‌دهد. این دستگاه توسط تراشه مدیاتک Dimensity 8050 ، رم ۱۲ گیگابایت و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی قدرت گرفته که شارژ سریع ۶۸ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی را ارائه می‌دهد.

اینفینیکس Note 30 VIP Racing Edition در نزدیکی

اندروید ۱۳ مبتنی بر XOS 13 بر روی Note 30 VIP اجرا می‌شود. گوشی دارای دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی (اصلی) + ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) + ۲ مگاپیکسلی (عمق) است. ویژگی‌های دیگری مانند ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۹ گیگابایت رم مجازی، سیستم خنک کننده VC پیشرفته، بلندگوهای استریو دوگانه و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش وجود دارد.

اینفینیکس یک شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند است که توسط Transsion Holdings در چین تاسیس شد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در آفریقا و آسیای جنوبی است. اینفینیکس گوشی های هوشمند متنوعی را در طیف گسترده ای از قیمت ها ارائه می دهد. این شرکت بر ارائه محصولات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه تمرکز دارد.

اینفینیکس در حال حاضر در بیش از ۴۰ کشور جهان فعالیت می کند. این شرکت در حال گسترش سریع به بازارهای جدید است و قصد دارد در آینده به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شود. اینفینیکس به ارائه محصولاتی با ارزش عالی برای پول معروف است. این شرکت گزینه های خوبی را برای افرادی که به دنبال یک گوشی هوشمند با کیفیت بالا و مقرون به صرفه هستند ارائه می دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا