اخبار تکنولوژی

گوشی اینفینیکس Note 40S 4G بزودی معرفی می شود

انتظار می‌رود گوشی اینفینیکس Note 40S 4G در هفته‌های آینده توسط این برند عرضه شود و این شرکت پیشترمشخصات تلفن هوشمند آینده را فاش کرده است. سری نوت ۴۰ در اوایل سال جاری عرضه شد و گوشی ۴G آینده برخی از مشخصات مشابه، همراه با طراحی آشنا، از جمله حلقه نورپردازی Halo AI را بر اساس تصاویر این گوشی هوشمند در وب سایت شرکت ارائه خواهد کرد.

طبق وب‌سایت این شرکت، طراحی آینده‌ اینفینیکس Note 40S 4G شبیه به سری‌های اینفینیکس Note 40 5G و Note 40 Pro 5G خواهد بود که در ماه مارس وارد هند شدند. این شامل جزیره فلزی برجسته شده که دوربین‌های عقب را به همراه حلقه روشنایی Halo AI در خود جای داده است که کاربران را در مورد سطوح شارژ و اعلان‌های تلفن هوشمند مطلع می‌کند.

این وب سایت همچنین تایید می کند که Note 40S 4G در رنگ‌های مشکی Obsidian و Vintage Green وارد بازار خواهد شد. با این حال، هیچ اشاره‌ای به تاریخ عرضه یا قیمت این گوشی هوشمند نشده است. طبق وب سایت این شرکت، اینفینیکس Note 40S 4G دارای صفحه نمایش منحنی ۳ بعدی ۶.۷۸ اینچی Full-HD+ (1080×2436 پیکسل) LTPS امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شدت روشنایی ۵۵۰ نیت خواهد بود. همچنین نسخه نامشخصی از محافظ Corning Gorilla Glass را ارائه خواهد کرد.

این گوشی مانند مدل استاندارد Note 40 به چیپست ۶ نانومتری Helio G99 Ultimate مدیاتک مجهز خواهد شد. به گفته این شرکت، ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.2 دارد. اینفینیکس Note 40S 4G همچنین تایید شده است که روی اندروید ۱۴ اجرا می‌شود و پوسته XOS 14 این شرکت در بالای آن قرار دارد و قرار است دو سال ارتقاء سیستم عامل و سه سال وصله امنیتی دریافت کند.

اینفینیکس Note 40S 4G در نزدیکی

نوت ۴۰ اس ۴G بر خلاف سایر مدل‌های نوت ۴۰ تنها دو دوربین عقب دارد. دوربین اصلی دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است که با یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه است. در قسمت جلو، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد. گزینه‌های اتصال در Note 40S 4G شامل Wi-Fi 5، بلوتوث، ۴G LTE، NFC، GPS و پورت USB Type-C می‌شود. این گوشی دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است. این گوشی دارای یک سیستم بلندگوی دوگانه بوده که توسط JBL تنظیم شده است.

گوشی Note 40S 4G یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد که می‌تواند با یک آداپتور ۳۳ واتی شارژ شود. همچنین از شارژ بی سیم ۲۰ وات از طریق فناوری MagKit این شرکت پشتیبانی می‌کند. ابعاد آن ۱۶۴.۳۵ در ۷۴.۶ در ۷.۷۵ میلیمتر و وزن آن ۱۷۶ گرم است.

در دیگر خبرها اینفینیکس اخیراً گوشی هوشمند GT 20 Pro را در یک رویداد رونمایی معرفی کرد، جایی که این شرکت همچنین برنامه‌هایی را برای گسترش به بازار گیمینگ با دستگاه‌هایی مانند لپ تاپ‌های بازی به اشتراک گذاشت. اولین گام آنها در این مسیر، عرضه بعدی لپ تاپ اینفینیکس GB Book است، اولین لپ‌تاپ گیمینگ برند مورد اشاره.

قبل از رونمایی آن، جزئیات مربوط به مشخصات لپ تاپ پیشتر به صورت آنلاین فاش شده است. طبق وب سایت این برند، اینفینیکس GT Book با پردازنده Core i5-12450H اینتل به Core i9-13900H پیکربندی می‌شود. در مورد گزینه‌های گرافیکی، لپ تاپ سه گزینه ارائه می‌دهد: RTX 3050، RTX 4050 و RTX 4060.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا