اخبار تکنولوژی

گوشی تاشو انرجایزر Ultimate U660S معرفی شد

Avenir Telcom در نمایشگاه MWC 2024 از گوشی هوشمند مقاوم انرجایزر P28K با باتری بزرگ ۲۸۰۰۰ میلی آمپرساعتی رونمایی کرد. این شرکت پیشتر اعلام کرده بود که این محصول را عرضه خواهد کرد کرد. علاوه بر این گوشی، Avenir یک دستگاه جالب به نام انرجایزر Ultimate U660S را نیز معرفی کرد، این اولین گوشی هوشمند تاشو  این شرکت.

برخلاف دیگر گوشی‌های تاشو عمودی، این گوشی دارای مجموعه‌ای از مشخصات عجیب و غریب است، مانند تراشه مدیاتک سطح پایه و اتصال تلفن همراه فقط ۴G.

مشخصات انرجایزر Ultimate U660S

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED تاشو عمودی با حفره دوربین وسط نمایشگر ۶.۶۷ اینچی است. این پنل رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا همان (FHD+) را ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک صفحه نمایش خارجی در نزدیکی ماژول دوربین بوده، با این حال، ما اطلاعاتی در مورد سایز و وضوح آن نداریم.

در بخش سخت افزاری، این گوشی یک چیپ  هلیو G99 مدیاتک را در خود جای داده و این چیپست معمولا در گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت یافت می‌شود. به هر حال، این تراشه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه بوده و در بخش نرم افزاری، گوشی با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود.

 انرجایزر Ultimate U660S

در بخش دوربین، دستگاه از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲۵ مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند. در نهایت، این گوشی با وجود اینکه محصولی با برند Energizer است، از یک باتری کوچک ۳۴۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. Energizer Ultimate U660S در حال حاضر مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند تاشو با برچسب قیمت تنها ۴۹۹ یورو است. با این حال، از نوامبر به فروش خواهد رسید که فاصله زیادی با این تاریخ داریم.

در ۹ ماه آینده خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. شاید محصول بهتری با همان قیمت نیز عرضه شود. بنابراین فعلا باید آن را گوشی ارزان و کاربردی برند انرجایزر تلقی کرد. برندی که بیشتر در زمینه تولید باتری شناخته شده بوده و در طول سال‌های گذشته مدل‌هایی با طراحی خاص و مشخصات کلیدی عجیب معرفی و عرضه نمود.

این مدل جدید نیز در کنار طراحی تاشو، مشخصات چندان قوی نداشته و با قیمت بسیار کم به فروش می‌رسد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت انرجایزر مراجعه کنید. مشخص نیست در آینده مدل جدید دیگری ارائه خواهد شد یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا