اخبار تکنولوژی

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip 5G رونمایی شد

فانتوم زیر برند تکنو رسما اولین گوشی تاشو و آخرین دستگاه پرچمدار تاشو با نام تکنو Phantom V Flip 5G را در بازارهای جهانی و هند رونمایی کرد. این دستگاه تازه رونمایی شده استاندارد جدیدی را برای ادغام فناوری‌های پیشرفته و زیبایی‌شناسی مد پیشرفته ایجاد می‌کند.

بیانیه رسمی که توسط این برند به اشتراک گذاشته شده، مشخصات و ویژگی‌های تکنو Phantom V Flip 5G را تأیید می‌کند. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی FHD+ AMOLED با حاشیه‌های باریک در صورت باز شدن است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

دستگاه دارای صفحه نمایش امولد بیرونی ۱.۳۲ اینچی دایره‌ای بوده که در مرکز قرار گرفت. این دستگاه دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 8050 است که با ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. همچنین از ۸ گیگابایت رم مجازی پشتیبانی به عمل می‌آورد.

این اولین دستگاه TECNO است که شامل رابط کاربری HiOS 13.5 مبتنی بر اندروید ۱۳ می‌شود. این دستگاه از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی کرده که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی به عمل می‌آورد. شما می‌توانید دستگاه را تنها در ۴۵ دقیقه به طور کامل شارژ کنید. این دستگاه با سیستم دوربین دوگانه عقب که شامل حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود، به فروش خواهد رسید. در قسمت جلو این گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تعبیه شد.

تکنو Phantom V Flip 5G از راه رسید

تکنو Phantom V Flip 5G

سایر ویژگی‌ها عبارتند از بلندگوهای استریو، Hi-Res، خنک‌کننده مایع VC فوق‌العاده نازک، پاسخ‌دهی سریع روی صفحه‌نمایش، فاصله زمانی دوربین رایگان، تصاویر پس‌زمینه قابل تنظیم، دستیار شخصی ELLAGPT و موارد دیگر.

قیمت این دستگاه در هند ۴۹۹۹۹ روپیه است، هرچند جزئیات فروش هنوز تایید نشد. این محصول با دو نوع رنگی عرضه می شود که باید به آبی و مشکی اشاره کرد. تکنو هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه کرده که دارای طراحی و ویژگی‌های قابل توجه هستند. این مدل اولین گوشی فلیپ تکنو بوده و از قابلیت و سخت افزار قابل توجه بهره می‌برد.

تکنو برند معتبر چینی بوده که همیشه در محصولاتش از طراحی منحصربفرد بهره می‌برد. انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری توسط این برند رونمایی شود و مشخص نیست گوشی بعدی چه ویژگی و طراحی دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا