اخبار تکنولوژی

گوشی تاشو سامسونگ بادوام تر از همیشه می شوند

شرکت Samsung Display پیشرفت قابل توجهی در دوام فناوری تاشو داشته است. پنل تاشو ۷ اینچی این برند که در آخرین نسل گوشی‌های هوشمند تاشو به نمایش درآمده، تست‌های دوام MIL-STD 810G را با موفقیت پشت سر گذاشت. بنابراین گوشی تاشو سامسونگ در آینده بادوام‌تر از همیشه خواهد شد.

این آزمایش‌ها که توسط وزارت دفاع ایالات متحده ایجاد شد، انعطاف‌پذیری تجهیزات را در شرایط سخت ارزیابی می‌کند. دستاورد سامسونگ دیسپلی اولین باری بوده که یک پنل تاشو این گواهی را کسب می‌کند. کارشناس مستقل علوم ایمنی، UL Solutions، این پنل را در یک سری آزمایشات طراحی شده برای شبیه‌سازی محیط‌های سخت قرار داد.

طبق گفته سامسونگ، صفحه نمایش تاشو در شرایط زیر انعطاف پذیری قابل توجهی را نشان می‌دهد:

  • دماهای شدید: پنل پس از قرار گرفتن در معرض دمای انجماد (-۱۰ درجه سانتیگراد) در حالی که در لایه‌ای از یخ پوشانده شده بود، عملکرد خود را حفظ کرد. همچنین نوسانات دمایی سریع بین -۳۲ تا ۶۳ درجه سانتیگراد را تحمل کرد.
  • مقاومت در برابر ضربه: نمایشگر به طور مکرر از ارتفاع ۱.۲۲ متری (ارتفاع استاندارد استفاده از تلفن) در جهت‌های مختلف بدون نقص عملکرد پایین افتاد. علاوه بر این، نیروهایی تا ۱۰.۵ برابر گرانش زمین را تحمل می‌کند، مشابه آنچه در طول آموزش فضانوردان تجربه می‌شود.
    این گواهی جایگاه سامسونگ را در بازار نمایشگرهای تاشو تقویت می‌کند.
گوشی تاشو سامسونگ قوی تر از همیشه

جو یونگ سوک، رئیس بازاریابی واحد تجاری سایز کوچک و متوسط سامسونگ دیسپلی، خاطرنشان کرد:

 از طریق این گواهی مشخصات نظامی، تأیید شده است که نمایشگر سامسونگ در بازار نمایشگرهای تاشو پیشتاز تکنولوژیکی ثابتی است که به بازار بعدی تبدیل شده است. فاکتور شکل نسل تاشوها فراتر از تعصب کمتر بادوام هستند و ما انتظار داریم که پنل‌های تاشو در طیف گسترده‌تری از دستگاه‌ها و محیط‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

در حالی که تلفن‌های تاشو اغلب به شکننده بودن شهرت دارند، سامسونگ فعالانه در تلاش بوده تا دستگاه‌های خود را بادوام‌تر کند. آنها اولین کسانی بودند که استاندارد IP مقاوم در برابر آب را برای تاشو معرفی کردند و اکنون گواهی درجه نظامی را برای نمایشگرهای خود دریافت نمودند. باید منتظر ماند تا نسل بعدی گوشی‌های منعطف این برند دوام بیشتری پیدا کرده و در برابر آسیب مقاوم باشند.

نسل بعدی گلکسی زد شاید این ویژگی را پیدا کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا