اخبار تکنولوژی

گوشی تاشو سه گانه هوآوی اواخر امسال معرفی می شود

گوشی‌های تاشو تازه شروع به جذب مشتریان اصلی کرده‌اند. اما هواوی، بازیگر اصلی در این زمینه، ظاهراً به دنبال گسترش تلاش‌های خود در این فناوری است. شایعه شده که غول فناوری چینی در حال توسعه یک گوشی تاشو سه گانه است که احتمال عرضه آن در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

منابع متعدد از جمله TechNews تایوان نشان می‌دهد که هواوی خرید مواد در مقیاس بزرگ را برای این پروژه آغاز کرده است. انتظار می‌رود این گوشی تاشو سه گانه دارای طراحی تاشو به شکل Z یا S باشد، اما سایز صفحه نمایش آن مشابه سایر گوشی‌های تاشو باقی می‌ماند در حدود ۶.۴ اینچ. گزارش شده که BOE تامین کننده پنل گوشی تاشو جدید هواوی بوده در حالی که گفته می‌شود شرکت‌های Zhaoli و Fusda در تولید لولا مشارکت دارند.

هواوی مدتی است که در حال تحقیق در مورد فناوری صفحه نمایش تاشو سه گانه است. گزارش‌ها حاکی از آن بوده که این شرکت ثبت اختراعات این فناوری را از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز کرده و در ماه‌های مارس و جولای ۲۰۲۲ پرونده‌های بیشتری را ثبت کرده است. راس یانگ، یکی از صاحب نظران صنعت، پیش از این پیشنهاد کرده بود که گوشی تاشو موردبحث هوآوی تا پایان سال ۲۰۲۳ عرضه شود، اما به نظر می‌رسد ممکن است تاخیرهایی وجود داشته باشد.

گوشی تاشو سه گانه هوآوی در نزدیکی

اما اگر از آخرین گزارش پیروی کنیم، ممکن است این فناوری اکنون به حدی بالغ شده باشد که بتواند آن را به بازار عرضه کند. توسعه دستگاه تلفن تاشو سه گانه هوآوی همزمان با افزایش انتظاری در تقاضای گوشی‌های تاشو است. در حالی که محموله‌ها در سال ۲۰۲۳ کمتر از حد انتظار بود (۱۵.۷ میلیون دستگاه)، تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که رشد سالانه ۱۲.۳ درصدی به ۱۷.۷ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۴ برسد.

بر اساس آنچه ما آموخته ایم، آسوشیتدپرس همچنین همکاری هواوی با تامین کنندگان این دستگاه تاشو سه گانه را تایید کرده و نشان می‌دهد که این دستگاه به تولید انبوه نزدیک می‌شود. در حالی که جزئیات خاصی هنوز در دست نیست، ورود هواوی به بازار تاشو سه گانه مطمئناً خبر هیجان انگیزی برای علاقه مندان به گوشی های تاشو است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات صحت پیدا کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا