اخبار تکنولوژی

گوشی تکنو Pova 6 Pro بزودی معرفی خواهد شد

معرفی سری تکنو Pova 6 دقیقاً در نزدیکی است. اما قبل از اعلام رسمی، مدل Pova 6 Pro 5G بر روی یک پلتفرم گواهی بزرگ مشاهده شد که برخی از مشخصات کلیدی و عناصر طراحی آن را فاش کرد.

گوشی تکنو Pova 6 Pro با شماره مدل TECNO-LI9 در FCC رویت شد. پیش از این، گوشی هوشمند گواهی کنسول Google Play را دریافت کرده بود که طراحی جلو آن را آشکار کرد. اکنون، آخرین افشا نمای عقب دستگاه آینده را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد قسمت عقب دارای یک صفحه تخت است که یک جزیره دوربین بزرگ را در خود جای داده که دارای سیستم دوربین دوگانه و یک ماژول فلاش LED است.

دکمه پاور و دکمه‌‌های تنظیم صدا نیز در سمت راست دیده می‌شوند. برای فضای ذخیره‌سازی، فهرست FCC تأیید می‌کند که Pova 6 Pro 5G تا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد. پایگاه داده تایید می‌کند که با یک آداپتور دارای شماره مدل U700TSA عرضه می‌شود. این نشان دهنده پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۷۰ واتی است. بر اساس گزارش‌های قبلی ما، Pova 6 Pro قرار است به چیپ مدیاتک Dimensity 6080 مجهز شود. همچنین دارای سیستم عامل اندروید ۱۴ خواهد بود.

تکنو Pova 6 Pro خاص در راه است

کنسول Google Play نمایشگری منحنی با وضوح Full HD+ و تراکم پیکسلی ۴۸۰PPI را به نمایش گذاشت. سری گوشی‌های هوشمند Tecno Pova 6 در طول رویداد MWC 2024 معرفی می‌شوند، بنابراین با توجه به پوشش رویداد معرفی، اطلاعات بیشتری را دنبال کنید.

تکنو یک برند چینی گوشی‌های هوشمند است که توسط شرکت ترانسیون هلدینگز تأسیس شده است. این شرکت در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد. تکنو طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند را از گوشی‌های مقرون به صرفه تا پرچمداران ممتاز ارائه می‌کند. گوشی‌های تکنو به دلیل کیفیت ساخت خوب و ویژگی‌های نوآورانه‌شان شناخته شده‌اند.

تکنو یکی از سریع‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در حال رشد در جهان است. این شرکت در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۲۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش رساند. تکنو در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور جهان فعالیت دارد. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با کیفیت ساخت خوب و ویژگی‌های نوآورانه هستید، تکنو یک برند عالی برای بررسی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا