اخبار تکنولوژی

گوشی ردمی ۱۴C تاییدیه IMEI را دریافت کرد

گوشی ردمی ۱۴C ممکن است بزودی در چندین بازار جهانی از جمله هند عرضه شود. گزارشی ادعا می‌کند که این نام اخیراً در پایگاه داده شناسه تلفن هوشمند مشاهده شده است. این گزارش همچنین برخی از جزئیات پردازنده و سیستم عامل گوشی مورد نظر را نشان می‌دهد. پیش از این، یک گوشی با شماره مدل که انتظار می‌رفت با ردمی ۱۴C 5G مطابقت داشته باشد، در همان وب‌سایت گزارش شده بود. قابل ذکر است که نسخه ۴G ردمی ۱۳C در دسامبر ۲۰۲۳ در کنار Redmi 13C 5G در هند رونمایی شد.

طبق گزارش XiaomiTime، نام ردمی ۱۴C در وب سایت IMEI مشاهده شد. این گزارش افزود: پیش از این، یک گوشی با شماره مدل ۲۴۰۹BRN2CL که تصور می‌شود این مدل باشد نیز در پایگاه داده پیدا شده بود. همچنین انتظار می‌رود که Redmi 14C در مدل‌های منتخب از NFC پشتیبانی کند. نسخه NFC احتمالاً دارای نام رمز “pond” است، در حالی که نوع غیر NFC ممکن است با رمز “Lake” باشد.

در این گزارش همچنین اشاره شد که ۱۴C می‌تواند از چیپست مدیاتک Helio G81 پشتیبانی کند و با HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه شود. این گزارش اضافه کرد که این گوشی احتمالا یکی از آخرین گوشی‌هایی خواهد بود که بروزرسانی HyperOS 2.0 را دریافت می‌کند که هنوز منتشر نشده است.

با این حال، گزارش Gizmochina نشان می‌دهد که نام چیپ “مدیاتک Helio G81” ممکن است دقیق نباشد. از آنجایی که ردمی ۱۳C 4G با چیپست مدیاتک G85 عرضه می‌شود، مدل جانشین احتمالاً پردازنده‌ای با قدرت بیشتری خواهد داشت و می‌توان آن را مدیاتک Helio G91 نامید.

شماره مدل مربوط به نام ردمی ۱۴C چیزی جز ۲۴۰۹BRN2CG، ۲۴۰۹BRN2CI، ۲۴۰۹BRN2CY، ۲۴۰۹BRN2CA، ۲۴۰۹BRN2CL و ۲۴۰۹BRN2CC نیست. آخرین الفبای هر یک از این اعداد نشان‌دهنده نوع خاصی از گوشی است. ‘G’ مخفف global، ‘C’ مخفف چین، در حالی که ‘I’ نشان دهنده یک نسخه هندی است.

گوشی ردمی ۱۴C در نزدیکی

گزارش قبلی همچنین عرضه نهایی ردمی ۱۴C 5G را فاش می‌کرد. همچنین انتظار داریم این نوع ۵G در چندین بازار جهانی از جمله چین و هند عرضه شود.

در دیگر خبرها شیائومی در حال آماده شدن است تا تبلت Redmi Pad SE 4G خود را در تاریخ ۲۹ جولای عرضه کند و ما همچنین انتظار داریم که تبلت ردمی Pad SE 8.7 در کنار آن رونمایی شود.

پیشتر رندرهایی برای دستگاه ۸ اینچی در کنار مشخصات کلیدی آن فاش شد. شیائومی این تبلت را با پنل LCD دارای سایز ۸.۷ اینچی و وضوح HD (800 x 1340 پیکسل) عرضه خواهد کرد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می رود این تبلت به چیپست هلیو G99 مدیاتک در کنار رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی مجهز شود که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.

در بخش نرم‌افزاری آن شاهد اندروید ۱۴، احتمالاً با سیستم‌عامل Hyper OS شیائومی و باتری ۶۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی خواهیم بود. درگاه USB-C دیگر، جک هدفون و اتصال بلوتوث ۵.۳ هم در این مدل تعبیه شد. محصول ردمی و شیائومی دارای ویژگی‌های برجسته و مشخصات کلیدی قابل توجه هستند که می‌توانند نظر مخاطب را جلب کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا