اخبار تکنولوژی

گوشی ردمی ۱۴R 5G اقتصادی رونمایی شد

شیائومی گوشی ردمی ۱۴R 5G را معرفی کرده که مدل جدیدی از سری Redmi است. هدف این گوشی ارائه ویژگی‌های اساسی مورد نیاز کاربران با تمرکز بر قابلیت اطمینان و کاربردی بودن است.

ردمی ۱۴R 5G دارای صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی با رزولوشن ۱۶۴۰ در ۷۲۰p پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در حالت روشنایی بالا می‌تواند به ۶۰۰ نیت برسد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ قدرت گرفته که نسبت به Dimensity 6100+ مورد استفاده در Redmi 13R ارتقا یافته است.

Redmi 14R 5G با باتری ۵۱۶۰ میلی آمپرساعتی خود به گونه‌ای ساخته شده که یک روز کامل استفاده متوسط ​​را دوام می‌آورد. این برند همچنین یک شارژر ۱۰ واتی در جعبه قرار داده، اگرچه این گوشی برای شارژ سریع ۱۸ واتی تدارک دیده شد. در بخش دوربین، ۱۴R 5G دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو است. این دوربین‌ها رده بالا نیستند، اما برای گرفتن عکس‌های معمولی و برقراری تماس‌های ویدیویی به اندازه کافی خوب کار می‌کنند.

ردمی ۱۴R 5G در نهایت معرفی شد

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت جانبی، قابلیت دو سیم‌کارت، پشتیبانی از کارت microSD، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و یک بلندگو اشاره کرد. در بخش نرم افزاری، این دستگاه دارای سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ است. وزن دستگاه بسته به متریال از ۲۰۵.۳۹ گرم تا ۲۱۲.۳۵ گرم متغیر بوده و ابعاد این گوشی ۱۷۱.۸۸ در ۷۷.۸ در ۸.۲۲ میلیمتر است.

Redmi 14R 5G بیش از ۱۰۹۹ یوان (۱۵۵ دلار) قیمت دارد. ۱۴R در رنگ‌های مختلف از جمله چرم (سبز)، شیشه (مشکی و بنفش) و پلاستیک (آبی) عرضه می‌شود.

 در دیگر خبرها سری گوشی شیائومی ۱۵ در نزدیکی راه است و فاصله زیادی با عرضه رسمی آن نداریم. افشا و شایعات دستگاه در حال حاضر در وب گرد آمده است. اکنون این دستگاه‌ها در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (CMIIT) گواهی دریافت کرده‌اند. این لیست همچنین تأیید می‌کند که ما به عرضه رسمی این گوشی نزدیک شده‌ایم.

شیائومی ۱۵ امروز در وب سایت صدور گواهی CMIIT مشاهده شد. این وب سایت هیچ مشخصات و جزئیات سخت افزاری در مورد دستگاه آینده را فاش نمی‌کند. این فقط برخی از جزئیات اساسی مانند وجود شبکه ۵G را تأیید می‌کند که کاملاً واضح است.

محصول آینده شیائومی یکی از اولین گوشی‌های هوشمند در جهان خواهد بود که از چیپست پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 قدرت می‌گیرد. قرار است مجموعه‌ای شگفت انگیز از مشخصات سخت افزاری را ارائه دهد. دوربین‌ها همچنین با یک سنسور اصلی ۱/۱.۳۱ ۵۰ مگاپیکسلی Light Hunter 900 که با یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو شناور ۵۰ مگاپیکسلی همراه شده است، بسیار شگفت انگیز هستند. این گوشی در همکاری Leica و Xiaomi توسعه پیدا می‌کند.

این دستگاه دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۱.۵k پیکسل و پشتیبانی از نرخ نوسازی سریع ۱۲۰ هرتز است. به طور کلی، شیائومی ۱۵ یک پرچمدار جمع و جور کامل بوده که در میان پرچمداران کامپکت برجسته قرار می‌گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا